Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس24 : اینجا بازار سرمایه ایران است ، بازاری که شاخص آن طی 10 سال گذشته 1770 درصد رشد کرده و دارایی سرمایه گذاران این بازار به طور متوسط 17 برابر شده ، بازهم تاکید می کنیم به طور متوسط 1770 درصد !!

چون این بازدهی فقط مربوط به شاخص بورس است که رشد همه شرکت ها را نشان می دهد و در بازار بورس سهام شرکت هایی هستند که رشد آن ها در همین 10 سالی که از آن صحبت می کنیم بیش از1770درصد شده و عملا دارایی سهامداران خود را بیش از 17 برابر کرده اند...

مثل رشد سهام شرکت هایی همچون باما2500 درصد ، گلتاش 6000درصد ، پالایش نفت تبریز 3000 درصد در 8 سال گذشته و فولاد خوزستان 3600 درصد در 10 سال!

بازار سرمایه ایران هم اکنون به 4 بازار بورس اوراق بهادار تهران ، فرابورس ایران ، بورس کالا و بورس انرژی دسته بندی می شود و همه این بورس ها توسط سازمان بورس اوراق بهادار به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی نظارت و راهبری می شوند.

در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران ، سهام حدود 600 شرکت معامله می شود. در بورس کالا غیر از کالاهای عمده ای مثل فولاد ، مس ، شکر و ...که به صورت عمده معامله می شود امکان خرید زعفران و سکه در قالب قرارداد آتی نیز وجود دارد و شما می توانید با خرید گواهی زعفران یا سکه با تحویل فیزیکی یا حتی بدون تحویل فیزیکی از نوسان قیمتی آن بهره مند شوید.

در بورس انرژی نیز هم نفت و فرآورده های نفتی و برق معامله می شود. معامله سهام در ایران با پشتوانه قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر 84 مجلس شورای اسلامی انجام می شود.شما می توانید با خرید سهام شرکت ها در سودآوری قابل توجهی که شرکت ها دارند شریک شده و دارایی خود را در برابر تورم حفظ کنید.

وقتی شما سهام یک شرکت را می خرید دو نوع سود به شما تعلق می گیرد. یکی سودی که هر سال شرکت در مجمع عمومی صاحبان سهام بین سهامداران تقسیم می کند و دیگری سود ناشی از رشد قیمت سهم.

اگر انتخاب شما در بورس درست باشد تردید نکنید که سود خواهید کرد.

در بورس غیر از خرید و فروش سهم شما توانید وام مسکن هم بخرید یا این که با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوقهای سرمایه گذاری مشترک دارایی خود را به متخصصین بورس بسپارید و با ریسک کمتری معامله کنید.

جمعیت سهامداران بورس ایران اکنون به حدود 12 میلیون نفر رسیده است ، شما برای فعالیت در بورس به کد سهامداری نیاز دارید. کد سهامداری را شرکت های کارگزاری پس از دریافت مدارک لازم و تکمیل فرم های مربوطه در اختیار شما قرار می دهند.

اما انتخاب کارگزاری در موفقیت شما در بازار سرمایه اثرگذار است. کارگزار هرچند در تعریف کلی واسطه ای برای خرید و فروش سهام در بورس است اما در یک دهه اخیر نقش کارگزاری ها در جذب مردم به بورس ، آموزش و فرهنگ سازی بسیار پررنگ شده است.

قبل از سال 89 سفارش خرید و فروش سهم در بورس در قالب مراجعه مستقیم سرمایه گذار به کارگزاری یا به صورت تلفنی انجام می شد اما با ایجاد سامانه های معاملاتی برخط و آنلاین و توسعه بخش نرم افزاری بازار سرمایه اکنون بیشتر معاملات خرد در بورس از طریق سامانه های معاملاتی آنلاین متعلق به کارگزاری ها انجام می شود.

اینک کارگزاری ها غیر از نقشی که به عنوان واسطه دارند به سرمایه گذار ، خدمات تحلیلی و مشاوره ای هم ارائه می کنند و سامانه ای الکترونیکی را برای معامله سریع در اختیار سهامدار قرار می دهند و برای فعالیت در بورس مشتری خود را مورد پشتیبانی آموزشی ، مشاوره ای و تحلیلی قرار می دهند.

شما می توانید هم اکنون با صرف زمان 10 دقیقه برای دریافت کد سهامداری اقدام کنید و از سودهای خوبی که بورس ایران داشته بهره مند شوید.

اگر هم سهامدار هستید می توانید با تغییر کارگزار خود 10 روز از آخرین اخبار بورس ، خدمات تحلیلی و مشاوره ای شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل با برند « بورس24 » استفاده کنید و سیگنال خرید و فروش به صورت رایگان استفاده کنید ، یا دارایی خود را در اختیار سبد گردان رسمی دارای مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار قرار دهید. همچنین با عضویت در سایت بورس24 می توانید از مقالات آموزش بورس رایگان و دوره های آموزش سرمایه گذاری در بورس بهره مند شوید.

چنانچه در فرآیند ثبت نام به مشکلی برخورد کردید پشتیبان آماده راهنمایی شماست.

هم اکنون بورسی شو

88556500-88556400

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل با برند « بورس24 »

هیچ سرمایه گذاری تنها نیست...!