Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از آن روز به بعد بود که مبالغ قابل توجهی را صرف خدمات مختلفی به کارمندان شرکت کردم. رمز موفقیت همین جا بود. این اقدامات باعث شده بود که کارمندان احساس تعلق به شرکت پیدا کنند. امروز وجود چنین پرسنلی است که شرکت را از سایر رقبا متمایز کرده و شرایط شرکت را نسبتاً تثبیت کرده است. پدرم همیشه درست می گوید و به همین دلیل است که هنوز هم در کنار او هستم...

بگذار دیگران هم اعتبار پیدا کنند

باز هم جملات زیبا و سخنان بزرگان .

بورس24 : برایان رابرتس مدیر عامل شرکت کام کست بهترین پند زندگی خود را این گونه شرح داده است: الگوی من در زندگی، پدرم است که امسال 91 ساله می شود. پدرم، رالف، گوش شنوای خوبی دارد. او کمتر حرف می زند و بیشتر گوش می کند. پندی را که پدرم به من داد بیش از این که به موفقیت شرکت کمک کند، به بقا و پایداری این موفقیت کمک کرد. او همیشه به من می گفت که دیگران را هم در موفقیت هایت سهیم کن و به آن ها هم از این موفقیت، اعتبار بده. زمانی را به خوبی به یاد دارم که شرکت به اوج سود دهی و رونق خود رسیده بود. پدرم روزی مرا صدا کرد و گفت: می دانی که در حال حاضر در شرایط  بسیار خوبی هستی، اما تو به تمام این ثروت نیاز نداری، بگذار دیگران هم احساس کنند که در آن سهیم هستند.

همه وقت خود را صرف کارهای اجرایی نکن

سودی هم برای دیگران بگذار

از آن روز به بعد بود که مبالغ قابل توجهی را صرف خدمات مختلفی به کارمندان شرکت کردم. این بهترین پند زندگی برای من بود. رمز موفقیت همین جا بود. این اقدامات باعث شده بود که کارمندان احساس تعلق به شرکت پیدا کنند. امروز وجود چنین پرسنلی است که شرکت را از سایر رقبا متمایز کرده و شرایط شرکت را نسبتاً تثبیت کرده است. پدرم همیشه درست می گوید و به همین دلیل است که هنوز هم در کنار او هستم.

درس قبل : سرمایه گذار موفق در بازار سرمایه کیست؟

درس بعد : چگونه در بورس سود کنیم؟

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24