Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

همین باعث شد که هر روزی که به کارهای اجرایی مشغولم با نگاهی تازه و متفاوت کارم را انجام دهم. امروز معتقدم که باید همواره نیمی از زمان خودم را به تفکر و برنامه ریزی اختصاص دهم. معتقدم کار زیاد به تنهایی عامل موفقیت نیست بلکه کار همراه با تفکر به موفقیت می انجامد...

همه وقت خود را صرف کارهای اجرایی نکن...

در این بخش از آموزش ها باز هم به سراغ پندهای زندگی می رویم. سخنان بزرگان بازار و دانش ، کسانی که زندگی آن ها با پیشرفت و موفقیت عجین شده می تواند راهنمای خوبی برای ما باشد.

بورس24 : نل مینو موسس شرکت لایبرری بهترین پند زندگی خود را با محور قرار دادن این عبارت که « همه وقت خود را صرف کارهای اجرایی نکن » این گونه توضیح داده است: سال  1983 بود که بهترین پند زندگی حرفه ای ام را یکی از هم کلاسی هایم در دانشگاه به من داد. آن زمان اولین فرزندم را باردار بودم . با او درباره این که چطور برنامه کاری ام را تنظیم کنم صحبت می­کردیم. پیشنهاد آن روز او اساس موفقیت امروز من شد.

او به من پیشنهاد کرد به جای این که هر روز هفته را صرف امور اجرایی در شرکت کنم ، بطور نیمه وقت ، یعنی 3 روز در هفته کار اجرایی کنم و 3 روز دیگر را صرف برنامه ریزی کارهایم کنم .همین نکته ساده تحول عجیبی در آینده کاری ام ایجاد کرد و هر روز باعث کیفی تر شدن کارهایم شد. همین باعث شد که هر روزی که به کارهای اجرایی مشغولم با نگاهی تازه و متفاوت کارم را انجام دهم. امروز معتقدم که باید همواره نیمی از زمان خودم را به تفکر و برنامه ریزی اختصاص دهم. معتقدم کار زیاد به تنهایی عامل موفقیت نیست بلکه کار همراه با تفکر به موفقیت می انجامد.

جمله مورد علاقه بیل گیتس

اصل هم افزایی را فراموش نکن

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24