Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در بخش قبل به آینده فردی و اجتماعی در بازار بورس اشاره شد و اثرات مفید بورس بر آینده شرح داده شد. در این قسمت خواهید فهمید برای آغاز سرمایه گذاری در بورس و معامله در بورس و اوراق بهادار و ساختن آینده فردی باید چه مراحلی را طی نمایید تا قدم های خود را محکم تر در بازار برداشته باشید. این موضوع در دو مقاله خدمت شما ارائه خواهد شد. بخش نخست با ۵ قدم مهم بدین شرح است.

١٠ قدم برای آغاز یک تحول (بخش اول)

آموزش بورس با بورس24 : در بخش قبل به آینده فردی و اجتماعی در بازار بورس اشاره شد و اثرات مفید بورس بر آینده شرح داده شد. در این قسمت خواهید فهمید برای آغاز سرمایه گذاری در بورس و معامله در بورس و اوراق بهادار و ساختن آینده فردی باید چه مراحلی را طی نمایید تا قدم های خود را محکم تر در بازار برداشته باشید. این موضوع در دو مقاله خدمت شما ارائه خواهد شد. بخش نخست با 5 قدم مهم بدین شرح است.

1) در یک شرکت کارگزاری یک حساب افتتاح کنید.

یک شرکت کارگزاری خوب و معتبر پیدا کنید و حساب خود را افتتاح کنید. همزمان از شبیه ساز های معاملاتی و سایت ها و نرم افزارهایی که شما را در شرایط معاملات بورس قرار می دهند استفاده کنید. در سایت بورس تهران امکان معاملات مجازی به کاربران داده شده است و می توانید از مزایای آن به صورت رایگان بهره مند شوید.

2) مطالعه کنید و بیاموزید.

کتاب ها و مقالات یک سرمایه گذاری بدون ضرر برای شما به حساب می آیند و در مقابل تجاربی که به شما می آموزند عملا رایگان محسوب می شوند. کلاس ها و دوره های آموزشی به همراه نرم افزار ها و شبکه های اجتماعی آموزنده شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

3) روزنامه های مرتبط و اخبار اقتصادی بورس را مطالعه کنید.

اخبار بورس را پیگیری کنید. در تالار گفتمان بورس از تجربیات و دانسته های دیگران استفاده کنید. شرکت در این فروم ها کمک می کند تحلیل بورس را بهتر درک کنید. فهمیدن اینکه بازار به چه سمتی حرکت می کند و کارشناسان از کدام دریچه به بازار بورس نگاه می کنند، می تواند هم آموزنده باشد و هم در انتخاب مسیر به شما کمک کند.  پس همگام با بازار سعی کنید از مقالات و اطلاعاتی که منتشر می شود بسته به اعتبار نویسنده، بهره ببرید.

4) یک مربی و پیشرو پیدا کنید

مربی یا فرد پیشرو می تواند کسی باشد که قدم های اساسی را از روی دست وی کپی می کنید. این فرد می تواند دوست، مدرس، همکار یا تحلیلگر بازار بورس و اوراق بهادار باشد اما آنچه مهم است نحوه شناخت وی از بازار است که هر چه عمیق تر باشد، به پیشرفت شما کمک بیشتری خواهد کرد. یک مربی و پیش رو می تواند به سوالات شما پاسخ دهد، به شما کمک کند و در مواقع حساس در بازار به شما مسیر درست را نشان دهد. عموما تمام افراد حرفه ای بازار، روزی از دست یک فرد پیشرو و مربی کپی برداری کردند و سپس در مسیر رشد قرار گرفتند. در این مسیر فضاهای مجازی می توانند شما را به اشتباه بیاندازند اما با استمرار و بررسی شرایط، زمان درست را از غلط تفکیک خواهد کرد لذا تشخیص یک فرد حرفه ای از آماتور در فضای مجازی ممکن نیست مگر با ممارست و دنبال کردن مطالب افراد مختلف.

5) با هدف وارد بازار شوید

در مسیر سرمایه گذاری در بورس برای خود چشم انداز مشخصی داشته باشید. دید شما به بازار سرمایه و هدفتان از معاملات بورس می تواند آینده کاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. افراد موفقی مثل وارن بافت ، جورج ساروس ، بنیامین گراهام و افراد مشهور کتاب هایی منتشر کرده اند که در آن اهداف خود را از ورود به بازار شرح داده اند پس با اهداف متعالی و بلند مدت وارد بازار شوید. حتی کپی کردن از این افراد بزرگ می تواند کار مناسبی باشد چراکه از قدم گفته اند "تجربه را ، تجربه کردن خطاست".

برای مشاهده ادامه ، کلیک کنید.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24