Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بسیاری دوست دارند نحوه سرمایه گذاری در بورس را یاد بگیرند. اما نمی دانند باید از کجا شروع کنند. در این مقاله و مقاله قبل درباره مقدمات اولیه سرمایه گذاری در بورس سخن رانده ایم. با بورس ٢۴ همراه باشید.

١٠ قدم برای آغاز یک تحول (بخش دوم)

بورس24 : قبل از تصمیم برای سرمایه گذاری در بورس ، باید نحوه سرمایه گذاری در بورس را یاد بگیرید. در بخش قبل به آینده فردی و اجتماعی در بازار بورس اشاره شد و اثرات مفید بورس بر آینده شرح داده شد. در این قسمت خواهید فهمید برای آغاز معاملات بورس و ساختن آینده فردی باید چه مرحله را طی نمایید تا قدم های خود را محکم تر در بازار برداشته باشید. این جا است که باید از خود بپرسید سهم من از بورس چیست؟ این موضوع در دو مقاله خدمت شما ارائه خواهد شد. بخش دوم با 5 قدم مهم بدین شرح است.

6) متمرکز مطالعه کنید اما وسیع

متمرکز مطالعه کنید بدان معنا که از گرفتن داده های پرت خودداری کنید. شما باید آموزش و مطالعه خود را به فاکتورهای مورد نیاز خود محدود کنید و در حیطه مورد نظر به مطالعات گسترده اقدام کنید. مثلا اگر بازار بورس اوراق بهادار را انتخاب می کنید باید آتی سکه را فراموش کنید و فقط به بورس اوراق فکر کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید و در زمینه بورس اوراق به تکمیل دانش خود بپردازید.

7) برای پیشرفت هزینه کنید

گاهی اوقات شما باید برای پیشرفت، هزینه کنید و بهای پرداختی اگر به در مسیر درست قرار گیرد آینده فردی شما را به خوبی خواهد ساخت. یادگیری و کپی کردن از دست دیگران فقط برای ابتدای راه خوب است اما شما باید بتوانید تا حدودی خود را از دیگران مستقل کنید یا حداقل روش معاملاتی خود را از دیگران جدا کنید. یادگیری مباحث جدید در گام های بعد به شما کمک بسیاری بیشتری خواهد کرد، نسبت به خواندن مقالات و تحلیل ها یا کپی برداری از معاملات دیگران. لذا فراموش نکنید که شما به دنبال یک شغل و در آمد همیشگی هستید و این افراد همواره در کنار شما نیستند. دقت داشته باشید که حتما از منابع شناخته شده و معتبر برای یادگیری استفاده کنید.

8) در اجتماعات بورسی شرکت کنید.

حضور در کلاس ها ، همایش ها و اجتماعات بورسی ، تالار گفتمان بورس و شنیدن نظرات کارشناسان و منتقدان به شما دیدگاه بهتری خواهد داد. تلگرام در عصر حاضر در کنار سایر شبکه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که با نظرات سایرین آشنا شوید اما فراموش نکنید که در فضای مجازی ، همه چیز می تواند مجازی باشد حتی شخصیت ها ، پس احتیاط کنید.

9) برای معاملات بهتر، تمرین کنید

همزمان با آغاز معاملات واقعی خود از کارگزاری، تمرین در فضای مجازی را هم ضمیمه کنید اما فراموش نکنید که تصمیم آخر با شماست. از قدم های کوچک شروع کنید و برای خود آرزوهای دست نیافتنی در ابتدای راه نسازید. شما باید این را بدانید که هر چه خشت های اول محکم تر و بهتر چیده شوند، مهندسی بنا، بهتر و دقیق تر خواهد بود. در کسب سود اصلا عجله نکنید و اگرچه به آن جدی نگاه می کنید اما اجازه تجربیات واقعی را به خود با ارقام کوچک بدهید.

10) از چیدن سبد غافل نشوید

تمرین هایی نظیر چیدن سبد را هم در زمان معاملات بورس خود منظور کنید تا از همین ابتدای راه، چیدن سبد و کاهش ریسک بخشی از ویژگی های معاملات شما گردد و در آن نهادینه گردد. ترکیب چند سهم مختلف با کمترین وابستگی نسبت به هم در یک سبد همواره ریسک سرمایه گذاری را کاهش خواهد داد و شما را در کسب موفقیت در بلند مدت کمک خواهد کرد.

مطلب قبل : ده قدم برای آغاز یک تحول (بخش اول)

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24