Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بررسی یک ساله بازار جهانی LME با توجه به این که ابتدای سال قیمت ها نازل ترین حد ممکن بوده اما با توجه به نوسانات و روند افزایشی، بهای روی در پایین ترین قیمت ١۵۴٢ و بالاترین ٢٩٧١ و سرب در پایین ترین قیمت ١٧۴۶و بالاترین ٢۴٠٠ بوده است که این امر از چالش های موجود و فراگیر در سالی که گذشت بود...

سود نقدی سهامداران معادن بافق / ١٠٠ درصد

مجمع معادن بافق امروز با حضور 79.34درصد از سهامدران تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، معادن بافق ایران در مجمع خود 280 ریال سود نقدی معادل 100درصد سود هر سهم شرکت را جهت پرداخت به سهامداران مصوب کرد.

هیات رئیسه:

محمد علی محمدی رئیس مجمع

محمود علی محمدی ناظرمجمع

یوسف محمدی ناظرمجمع

رضا بیات منشی مجمع

محمود علی محمدی ، مدیر عامل شرکت در جمع صاحبان سهام گفت : در سال 95 با توجه به تحریم های بین المللی، شرکت در خصوص دستیابی به بازار فروش مناسب همواره با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است که این امر باعث تحمیل هزینه های اضافی نیز گردیده است.

وی افزود: بررسی یک ساله بازار جهانی LME با توجه به این که ابتدای سال قیمت ها نازل ترین حد ممکن بوده اما با توجه به نوسانات و روند افزایشی، بهای روی در پایین ترین قیمت 1542 و بالاترین 2971 و سرب در پایین ترین قیمت 1746و بالاترین 2400 بوده است که این امر از چالش های موجود و فراگیر در سالی که گذشت بود.

به گفته وی ، شرکت معادن بافق از صادر کننده های برتر کنسانتره سولفوره روی و سرب به خارج از کشور بوده و به لحاظ کیفیت نوع محصول قابل رقابت با مشابه خارجی می باشد.

وی در مورد استراتژی شرکت گفت: توسعه فرآیند اکتشاف، استخراج و فرآوری و افزایش تولید کنسانتره سولفوره سرب و روی، استراتژی خالقیت و نوآوری در کلیه فعالیت های تولیدی و توسعه معادن، استراتژی مدیریت هزینه ها و کاهش بهای تمام شده محصولات از جمله برنامه های شرکت است.

علی محمدی گفت: با عنایت به توسعه کارخانه فلوتاسیون دستیابی به ظرفیت تولیدی 18هزارتن به 30هزارتن در آینده از برنامه های مهم شرکت می باشد.

به گفته وی ، نوسانات بازار بورس لندن LME و نوسانات نرخ ارز در داخل کشور، کاهش تقاضا، بحران اقتصادی، مازاد عرضه و تغییرات قیمت جهانی و وجود تحریمها مجموعه اصلی هستند که می توانند بر شرایط فروش محصولات تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت در مورد برنامه های آینده "کبافق" گفت: استقرار سیستم یکپارچه تولید و سهام و اتوماسیون اداری که 20 % درصد پیشرفت داشته است، حفظ وضعیت تولید و بهبود استخراج از معادن روبازکه 80 %در وضعیت تولید پیشرفت حاصل شده است.طراحی و شروع عملیات رو باز نمودن معادن زیر زمینی که مراحل پیشرفت آن حدود 30 % از دیگر برنامه های شرکت است.

وی افزود: ارتقاء میزان تولید از طریق بازسازی و تجهیز خطوط تولید فعلی و ایجاد خطوط تولید کنسانتره جدید که حدودا با توجه به چشم انداز برنامه 90 %پیشرفت داشته است. افزایش سرمایه از طریق آورده نقدی و مطالبات و سود انباشته و تداوم عملیات اکتشاف در محدوده های متعلق به شرکت و گسترش آن به خارج از شرکت از دیگر برنامه های شرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24