Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سال ١٩۵١ بود که تازه از دانشگاه در رشته بازرگانی فارغ التحصیل شده بودم و آخرین کلاس هایم را با استادم بن گرام گذرانده بودم. در آن زمان که ٢١ سال بیشتر نداشتم، بسیار علاقمند به فعالیت در بازار بورس بودم. در این رابطه، با افراد بسیار مشورت کردم. تقریبا همه افراد مرا از ورود به بورس منع کردند. اما من هر چه بیشتر فکر می کردم، به دلایل بیشتر و محکم تری برای فعالیت در بورس می رسیدم...

چگونه بورسی شدم!؟

آموزش بورس همراه با بورس24 :

وارن بافت مدیر عامل شرکت برک شایر بهترین پند زندگی خود را این گونه روایت کرده است: یکی پدرم، هوارد بافت و دیگری استادم، بن گرام الگوهای من در زندگی ام بوده اند و همیشه احترام خاصی برای این دو نفر قائل بوده ام. همیشه پندهای بسیار ارزشمندی به من می دادند اما یکی از آن ها برایم بسیار سرنوشت ساز شد.

سال 1951 بود که تازه از دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده بودم و آخرین کلاس هایم را با استادم بن گرام گذرانده بودم. در آن زمان که 21 سال بیشتر نداشتم، بسیار علاقمند به فعالیت در بازار بورس بودم. در این رابطه، با افراد بسیار مشورت کردم. تقریبا همه افراد مرا از ورود به بورس منع کردند. اما من هر چه بیشتر فکر می کردم، به دلایل بیشتر و محکم تری برای فعالیت در بورس می رسیدم.

با استادم« بن» در این زمینه به مشورت پرداختم.«بن» مرا در این زمینه بسیار راهنمایی کرد و نهایتاً جمله ای گفت.او گفت:« به دنبال اصول باش، نه تائید و یا تکذیب دیگران، هیچ وقت توافق دیگران ملاک درستی و یا نادرستی کارهای ما نیست، بلکه این اصول ، دلایل و استدلال شماست که باید درست باشد تا کار درست از آب در آید.» من هم که پیشتر بسیار در این رابطه تحقیق کرده و به دلایل و اصول مشخصی رسیده بودم، بی اعتنا به گفته های دیگران، فوراً به « اوماها» رفتم و در دفتر پدرم آغاز به فعالیت در زمینه بورس و اوراق بهادار کردم. این نوع رفتارم هم شبیه رفتار پدرم بود، یعنی او هم هیچگاه به صحبت دیگران خیلی اهمیت نمی داد. در واقع پند «بن» بود که مرا وارد بورس کرد و موفقیت های بعدی اتفاق افتاد. براستی که پندی سرنوشت ساز بود.

منبع خبر: برگرفته از کتاب بهترین پند زندگیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24