Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اگر کار بلد نبودید ، اخراج می شدید، به همین سادگی . جمله آن روز او بسیار ناراحتم کرد اما امروز می فهمم که همان رفتار او باعث شد که من جدی تر ، بیشتر و بهتر کار کنم تا جایی که بعد از مدت کوتاهی یتوانستم بهترین روزنامه نگار آن روزنامه شوم...

بهترین پند زندگیم،یا درست کار کن ، یا خداحافظی کن!

آموزش بورس همراه با عصر ایران و بورس24 :

پیتر دراکر ملقب به پدر علم مدیریت نوین در سال 1909 به دنیا آمد. او تعداد 39 جلد کتاب و تعداد بی شماری مقاله در زمینه مدیریت به چاپ رسانده است. کتابهای پیتر دراکر مملو از پیش بینی های بسیار علمی و درستی در ارتباط با وقایع مدیریتی و بعضاً اقتصادی قرن بیستم هستند. وی در سال 1992 چشم از دنیا فرو بست. امروزه دانلود کتابهای پیتر دراکر در اینترنت امری فراگیر است.

پیتر دراکر سرشناس می گوید : بیست ساله بودم که مهمترین درس زندگی ام را گرفتم. مدتی بود در بخش بازرگانی روزنامه پر تیراژی در فرانکفورت مشغول به کار بودم. یک روز، دو تا از اولین مقاله های خودم را به سر دبیر بخش که یک آلمانی بود ارائه دادم. نگاه مختصری به آن ها کرد و بعد هر دو مقاله را به طرفم پرتاپ کرد و گفت « یا درست کار کن، یا خداحافظی کن» اگر تا سه هفته دیگر ، نتوانی کارت را بهتر کنی ، بهتره که خداحافظی کنی و دنبال شغل دیگری بگردی. او اصلاً سعی نداشت مرا آموزش دهد. اصلاً ایده آموزش و توانمند سازی پرسنل در آن سال ها تعریف نشده بود و امری بی معنی و نا متعارف بود. مسأله آموزش در سازمان ها بعد از جنگ جهانی دوم مطرح شد. در آن روزها (سال قبل از جنگ جهانی دوم ) شما استخدام می شدید که کار کنید ، نه این که کار یاد بگیرید.

اگر کار بلد نبودید ، اخراج می شدید، به همین سادگی . جمله آن روز او بسیار ناراحتم کرد اما امروز می فهمم که همان رفتار او باعث شد که من جدی تر ، بیشتر و بهتر کار کنم تا جایی که بعد از مدت کوتاهی توانستم بهترین روزنامه نگار آن روزنامه شوم.

منبع خبر: برگرفته از کتاب بهترین پند زندگیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24