Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

دومین همایش جایگاه بورس در اقتصاد کشور برگزار می شود.

در حالی که هر روز در بورس تهران قیمت سهام سقوط می کند،وزاری اقتصادی دولت تدبیر و امید و مسئولان ارشد بازار سرمایه ظرف روزهای آینده در همایشی تخصصی دلایل رخدادهای عجیب این بازار را بررسی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،این همایش به «جایگاه بورس در اقتصاد کشور» نامگذاری شده و قرار است در آن این موضوع کلیدی بررسی شود که اگر رشد اقتصادی مثبت شده چرا این توسعه اقتصادی روی بازار سرمایه به طور جدی اثر گذار نبوده است.

سید مهدی میرفخرایی دبیر اجرایی این همایش در این باره به خبرنگار بورس24 گفت:همزمان با تحولات مثبت رخ داده در عرصه سیاسی و در آستانه ورود کشور به تعامل اقتصادی با دنیا ، بازار سرمایه کشور بدون تردید اولین و جدی ترین گزینه برای سرمایه گذاری است.حال آن که متاسفانه این بازار به دلایل تداوم برخی ابهام ها همچنان منفی است و از شرایط نامطلوبی برخوردار است.

وی گفت:بدون تردید این شرایط تمام می شود و ماندگار نیست،از این رو با توجه به تحولات مهم پیش رو و اهمیت بازار سرمایه در رخدادهای اقتصادی آینده دومین همایش جایگاه بورس در اقتصاد کشور برگزار می شود.ضمن این که در این همایش قصد داریم تا دغدغه های اهالی بازار سرمایه را به وزیر اقتصاد و سایر مسئولان ارشد اقتصادی به صورت دقیق و شفاف منتقل کنیم.

وی گفت:این همایش توسط شرکت همایشگران ایده برتر صمیم با تکیه بر تجربه ذی قیمت نخستین همایش برگزار شده در شهریور 92 بر پا می شود.

میرفخرایی ادامه داد:در این گردهمایی بزرگ مقامات عالی رتبه اقتصادی کشور و مدیران خبره بازار سرمایه به سخنرانی و به طرح دیدگاهای خود در خصوص جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور می پردازند و فعالان ارشد بازار سرمایه نیز دغدغه های خود را با مسئولین اقتصادی کشور در میان خواهند گذاشت.ضمن این که اخبار این همایش توسط رسانه های ملی ، دیداری و شنیداری منعکس خواهد شد.

این مقام مسئول از بررسی نقش بازار سرمایه در تحقق اقتصاد مقاوتی،بررسی روش های توسعه بازار مالی به عنوان یکی از کلیدهای دستیابی به رشد بلند مدت اقتصاد،بررسی روش های تجمیع سرمایه های کوچک به منظور تقویت بخش خصوصی،گسترش ارتباط با بازارهای جهانی و جذب سرمایه های خارجی رویکرد و راهکار های نوین مدیریتی با توجه به اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت و گسترش بنگاه های فعال اقتصادی و معرفی و تقدیر از فعالان ، صاحب نظران ، روزنامه نگاران و رسانه های برتر به عنوان موضوعات محوری این همایش اشاره کرد.

او از این همایش تخصصی به عنوان فرصتی یاد کرد تا بتوان در آن چاره ای برای برگشت بازار و جبران زیان 50 درصدی اهالی بازار سرمایه در یک سال گذشته اندیشید.گفتنی است،پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 حامی رسانه ای این همایش تخصصی است.برای شرکت در این همایش با شماره تلفن های 88556500 و 88556400 تماس بگیرید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24