Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ارزیابی معاون وزیر اقتصاد از تغییرات/تعادل به بورس بر می گردد

یک مقام دولتی از برنامه ریزی دقیق و مشخص رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار برای بازگشت تعادلی پایدار به بازار سرمایه خبر داد.

شاپورمحمدی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی که با خبرنگار بورس24 سخن می گفت،با اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان بورس گفت:حدود یک سالی است که بازار سرمایه با نوساناتی مواجه شده و انتظار این بود که بر اساس پتانسیل هایی که بازار سهام برای رشد آرام و منطقی دارد تعادل به بازار برگردد؛البته دکتر صالح آبادی تلاش زیادی برای تحقق این مهم داشت که قابل تقدیر است.

این مقام دولتی در برابر این سوال که چه ارزیابی از ورود فطانت فرد به سازمان بورس دارد،به سوابق او در سیستم بانکی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با این تعامل می توان روی ابزارهای مشترک بین بازار پول و سرمایه ارتباط قوی متصور شد و ابزارهای نوینی برای هر دو بازار قابل تعریف است.ضمن این که یکی از مشکلات موجود نرخ سود بانکی است که می تواند با حضور این چهره بانکی و صنعتی در بورس مشکلات موجود را تا حد زیادی حل کرد.

وی تاکید کرد: تجربه بازار پول و سرمایه کمک خواهد کرد تا هر دو بازار با سرعت بیشتری رشد کنند. تعامل این دو بازار نقش سازنده ای در اقتصاد بازی می کند.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که با توجه به روند کاهشی بازار، تغییر رئیس بورس چه میزان روی حرکت بازار موثر است ، اظهار داشت: امروز شاخص مثبت بود و انتظار می رود که بازار این روند مثبت را ادامه دهد.

معاون وزیر اقتصاد همچنین اضافه کرد: با توجه به تجربه فطانت فرد در بخش های مختلف و شرکت های سرمایه گذاری، بازار پول و تولید انتظار می رود که در کارایی بنگاه ها و تامین مالی واحد های تولیدی برنامه ریزی های جدیدی اتفاق بیفتد.

معاون وزیر اقتصاد همچنین اعلام کرد که محمد فطانت فرد امروز به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد و از فردا کار خود را رسما آغاز می کنند.

گفتنی است،هم اکنون فطانت فرد و صالح آبادی در جلسه ای در ساختمان ملاصدرا مشغول مذاکره هستند.همچنین فردا ساعت 9 صبح قرار است فطانت فرد اتاق خود را رسما از صالح آبادی تحویل بگیرد.

در همین حال خبر رسیده که برخی از مدیران نزدیک به صالح آبادی در تکاپوی تحویل پست خود و پیوستن به صالح آبادی در بانک توسعه صادرات و انجمن مالی اسلامی ایران هستند.

اما پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 در راستای رساندن صدای اهالی بازار سرمایه به رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نظرسنجی جدید خود از فعالان بازار سرمایه پرسیده که اولین و مهمترین برنامه کاری رئیس جدید بورس از نظر شما باید چه باشد...؟

«1.برگرداندن هر چه سریع تر تعادل به بازار2.اصلاحات ساختاری و تغییر مدیران3.برخورد سریع با تخلفات و سفته بازی4.تلاش برای بازنگری در قانون بازار و اصلاح دستورالعمل های نخ نما شده»

شما هم می توانید در این نظرسنجی مشارکت نمائید... .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24