Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نقطه پایانی شایعات دو هفته اخیر/صالح آبادی رسما رفت

یک عضو شورای عالی بورس مصوبه مهم امروز این نهاد قانونی را تشریح کرد.

محمد رضا پورابراهیمی دقایقی پیش به خبرنگار بورس24 گفت:در جلسه امروز شورای بورس استعفای علی صالح آبادی از عضویت در هیات مدیره سازمان بورس پذیرفته شد و محمد فطانت فرد به عنوان عضو جدید هیات مدیره این سازمان معرفی شد.

این عضو شورای عالی بورس توضیح داد:علی صالح آبادی امروز پس از حدود 9 سال حضور در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار استعفای خود را تقدیم شورای عالی بورس کرد و اکثریت اعضای شورای عالی بورس و وزیر اقتصاد با این استعفا موافقت کردند،البته این استعفا مخالفانی هم داشت.

وی گفت:در این جلسه هم علی طیب نیا حضور داشت و هم علی صالح آبادی و فطانت فرد و اعضای شورا پس از شندین گزارش صالح آبادی و اعلام دلایل استعفا و همچنین استماع برنامه های فطانت فرد،با پذیرش استعفا وی، فطانت فرد را به عنوان عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس انتخاب و معرفی کردند.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا 48 ساعت دیگر فطانت فرد را به عنوان رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر اقتصاد معرفی و پس از طرح موضوع در شورای بورس،فعالیت قانونی فطانت فرد در سازمان بورس آغاز خواهد شد.

او در برابر این سوال که دلیل استعفای صالح آبادی چه بود،گفت:وضعیت بازار و همچنین خستگی از به دوش کشیدن این مسئولیت سنگین.البته این استعفا مخالفانی هم داشت اما نهایتا با نظر اکثریت اعضای شورا تصویب شد.همچنین اعضای شورای بورس از حدود یک دهه فعالیت علی صالح آبادی در سازمان بورس و اوراق بهادار تشکر و قدردانی کردند.

این عضو شورای عالی بورس در برابر این سوال که تا زمان انجام فرآیند قانونی چه کسی بازار سرمایه را اداره می کند،گفت:خود شخص دکتر صالح آبادی.چرا که او هنوز رئیس قانونی بورس است و تا زمانی که هیات مدیره رئیس جدید سازمان را معرفی نکند،او می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.ضمن این که این تغییرات حداکثر تا آخر هفته عملیاتی خواهد شد.

پور ابراهیمی در خصوص این که چه ارزیابی از توانایی فطانت فرد در خروج بورس از وضعیت قرمز فعلی دارد،گفت:در جلسه امروز او را فردی توانمند و پرانرژی و با برنامه دیدم و تصور می کنم که بتواند منشا تغییراتی مهم در اداره بازار سرمایه کشور باشد.او برای خروج بورس از وضعیت کنونی به طور کلی یک برنامه قوی ارائه داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24