Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صالح آبادی می ماند یا می رود...؟

جلسه امروز شورای عالی بورس در قالب کمیته فرعی در حالی برگزار شد که از مفاد آن خبری منتشر نشده است و عملا تا این لحظه مشخص نیست که در این جلسه درباره تغییرات رئیس سازمان بورس حرفی به میان آمده است یا خیر؟ اما، سکوت معناداری مدیران بازار سرمایه را فراگرفته و ما را یاد این ضرب المثل معروف انداخته که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...!!! .

با این حال بورس24 ، به دنبال تماس های مکرر مخاطبان و فعالان بازار سرمایه و برای پاسخگویی به مطالبات کاربران خود موضوع تغییرات احتمالی در بالاترین مقام نظارتی بازار را تا این لحظه این طور پیگیری نموده است:

در مهمترین پیگیری انجام شده با دفتر محمد فطانت فرد، عضو موظف هیات مدیره بانک ملی اعلام شد: دکتر فطانت فرد هم اکنون در محل کار خود حاضر هستند و هنوز خبر،ابلاغیه یا حکمی رسمی برای رفتن ایشان به سازمان بورس به دست ما نرسیده است.

دفتر فطانت اعلام کرد: همچنین در برنامه روزانه ایشان زمان خاصی برای حضور در جلسه امروز شورای بورس در نظر گرفته نشده است.

دفتر معاون امور اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی همچنین اعلام کرد: ما نیز شایعات مطرح شده را شنیده ایم،اما از صحت و سقم آن اطلاعی نداریم.

اما در یک پیگیری مهم دیگر یک مقام مسئول در بانک ملی به خبرنگار بورس24 گفت: از 20 روز گذشته نشست و برخاست هایی با محمد فطانت فرد برای قبول مسئولیت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شده،اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی در عین حال گفت: یکی از مسائل موجود عدم موافقت مدیرعامل بانک ملی با رفتن دکتر فطانت فرد از این مجموعه است، اما از آن جا که دکتر صالح آبادی در بورس قوی عمل کرده است، مدیران بازار سرمایه معتقدند باید فردی به سمت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شود که دارای شایستگی های بالایی باشد، بنابراین از دکتر همتی خواسته شده که با رفتن دکتر فطانت فرد به سازمان بورس موافقت کند.

اما دقایقی قبل حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس در برابر این سوال که آیا رفتن دکتر صالح آبادی از سازمان بورس را تائید می کنید؟ به خبرنگار بورس24 پاسخ دیپلماتیکی داد و اذعان داشت:« به این سوال نمی توانم پاسخ بدهم،اما ما در شورای بورس امروز با دکتر صالح آبادی جلسه داشتیم»

محمد رضا پورابراهیمی دیگر عضو شورای هم با بیان این که امروز به جلسه کمیته فرعی شورای بورس نرفته است،به خبرنگار ما گفت:در خصوص رفتن یا ماندن دکتر صالح آبادی مثل صبح خبری ندارم، ظاهرا شما رسانه ها بیشتر از این موضوع خبر دارید.

این عضو شورای بورس هم پاسخ مشخصی در این زمینه نداد.

در نهایت آروزی تیم خبری و تحلیلی بورس24 این است که تصمیم بزرگان سرنوشت خوب و مثبتی را برای بازار سرمایه رقم بزند و لازم است از یاد نبریم که علی صالح آبادی چه خدمات بزرگی به بازار سرمایه کشور داشت،از اجرای درست قانون جدید بازار اوراق بهادار گرفته تا ارتقای بازار سهام در سطح ملی ، معرفی بورس به عنوان بازاری امن برای سرمایه گذاری و از همه مهمتر توسعه این بازار در تمامی سطوح... .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24