Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پروژه های بارگیرخانه تمام اتوماتیك خط 3 و دپارتمان اختلاط سیمان و سرباره شرکت سیمان سپاهان با حضور مدیرعامل شركت سرمایه گذاری غدیر و هیئت همراه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در بیان پتانسیل های شركت سیمان سپاهان، به برخورداری این شرکت سیمانی از ویژگی های چون ارائه محصولات متنوع با كیفیت بالا و قدمت چندین ساله اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت علاوه بر امكان تولید همزمان چند نوع سیمان و برخورداری آزمایشگاه های مجهز و به روز ، دارای مزیت هایی چون نزدیكی به معادن ، امكان استفاده از راه آهن سراسری جهت حمل و نقل سیمان و كلینكر، امكان گسترش فعالیت ها و سرمایه گذاری از طریق شركت های اقماری از جمله سرمایه گذاری سیمان سپاهان ، حمل ونقل رهنورد ، پاكت سازی شفق و فرآوردهای بتنی سیمان سپاهان است.

سبلمانی امیری از پروژه ساخت و راه اندازی بارگیرخانه تمام اتوماتیك در خط سوم به عنوان یكی از پیشرفته ترین بارگیرخانه های موجود در صنعت سیمان ایران نام برد كه ماشین آلات آن از كمپانی معروفی چون بویمر و هاور اند بوكر آلمان خریداری و نصب شده است.

به گفته وی، این بارگیر خانه شامل دو دستگاه پكر ، دو دستگاه كیسه زن تمام اتوماتیك ، دو دستگاه تراك لودر و یك دستگاه پالتایزر است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر سرعت عمل بالا ، دقت وزنی ،ایجاد سهولت در كار نیروی انسانی را به عنوان ویژگی های منحصر به فرد این بارگیرخانه ذکر و اضافه کرد: با نصب و راه اندازی این سیستم بارگیری جدید، ظرفیت بارگیری سیمان كیسه ای شركت سیمان سپاهان 30 درصد افزایش یافته است كه این امر موجب افزایش فروش و صادرات سیمان های كیسه ای در ماه های پر فروش سال می شود.

وی افزود: این سیستم مكانیزه با ظرفیت 240 تن در ساعت و پر كردن 40 كیسه در دقیقه در وزن های 25 كیلویی، 50 كیلویی، پالتی و كامیونی، سرعت بارگیری را به دو برابر نسبت به واحد های قدیمی افزایش داده است .

سهامدار عمده شرکت سیمان سپاهان همچنین در مورد پروژه ساخت و راه اندازی دپارتمان اختلاط سیمان و سرباره اظهار داشت: این پروژه با استفاده از روش اصولی سایش جداگانه سیمان و سرباره و سایر افزودنی ها و اختلاط همگن آن ها، امكان تولید و ذخیره 4 نوع محصول سیمان آمیخته را برای شرکت سیمان سپاهان فراهم آورده است .

وی تصریح کرد: این پروژه باعث ارتقاء كیفیت محصولات، افزایش مقاومت شیمیایی سیمان و بتن، تولید انواع سیمان آمیخته سرباره ای، حفظ محیط زیست با مصرف بیشتر و بهینه از سرباره، كاهش مصرف انرژی و كاهش قیمت تمام شده محصولات می شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر ادامه داد: این پروژه هم به نوبه خود می تواند موجب افزایش تولید با هزینه كمتر و افزایش فروش و سودآوری بیشتری برای شركت شود.

وی با اعلام خبر تولید كلینكر تیپ 5 برای اولین بار در تاریخ فعالیت صنعت سیمان از سوی شرکت سیمان سپاهان، عنوان کرد: این محصول با كوره خط یك با خنك كن ساتالیتی جهت صادرات تولید شد.

به گفته سلیمانی امیری، میزان صادرات سیمان و كلینكر در سال مالی مذكور 508،924 تن است كه این مساله حاكی از رشد 56 درصدی صادرات سیمان نسبت به سال مالی قبل است.

وی همچنین به تحویل 370،067 تن سیمان و كلینكر در شهریور ماه سال 93 اشاره کرد که به عنوان ركورد ماهانه تحویل در عمر شركت سیمان سپاهان ثبت شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر از حمل 20 درصدی صادرات كارخانه سیمان با شبكه حمل و نقل ریلی و انتخاب شرکت به عنوان صادر كننده نمونه در بین تمامی صنایع استان اصفهان به عنوان نتایج فعالیت های این شرکت در در سال مالی منتهی به پایان شهریورماه 93 نام برد.

وی با تاکید بر كسب بازار عراق توسط سیمان سپاهان، تصریح کرد: كشور عراق بازار مصرف بسیارخوبی برای سیمان محسوب می شود لذا این بازار باید همچنان برای شرکت سیمان سپاهان حفظ شود که این امر نیز مستلزم تدابیر و برنامه های ویژه ای است؛ در عین حال با توجه به تعدد كارخانجات سیمان در كشور به خصوص در استان اصفهان، باید توجه خود را به دیگر بازارهای خارجی نیز معطوف کنیم.

سلیمانی امیری در پایان نقش هلدینگ های سیمانی را مورد اشاره قرار داد که با توجه به ظرفیت بالای تولید و سهم پایین مصرف سیمان در بازار داخلی، نقش هلدینگ برای ابراز قدرت شركت ها نمود ببیشتری می یابد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24