Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل جدید نفت سپاهان را بهتر بشناسید

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان (بزرگ‌ترین شرکت روانکار بورسی حاضر در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران) تغییر کرد و امیر حسین بحرینی جانشین محمد رضا موثقی نیا شد. به همین بهانه نگاهی گذرا به سوابق کاری مدیرعامل جدید و آخرین پیش‌بینی سود شرکت پرداختیم.

سوابق مدیرعامل جدید شرکت بورسی نفت سپاهان

به گزارش خبرنگار بورس24 ،امیرحسین بحرینی، مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان،دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه تهران و مدرک مطالعات مدیریت از موسسه بین المللی ادکسل است.

درابتدا به مدت دو سال در یکی از بخشهای تحقیقاتی هوا فضا مشغول به کار شد و سپس به وزارت نفت پیوست و به مدت ۱۳ سال در شرکت پتروشیمی اراک در رده های مختلفی به فعالیت پرداخت و ۵ سال آخر از مدیران ارشد این مجتمع بزرگ پتروشیمیائی کشور شد.

سپس به بخش خصوصی پیوست ومدیریت شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، بزرگترین تولید کننده اتوکسیلاتها وپروپوکسیلاتهای کشور که به واسطه انفجار و آتش سوزی از بین رفته بود را به دست گرفت و طی مدت کوتاهی به اذعان کارشناسان حوزه پتروشیمی مجتمعی بر پایه استانداردهای صنعت نفت کشور بنا کرد که در بخش خصوصی صنعت پتروشیمی کشور،مثال زدنی و نمونه است؛ وی بیش از ۴ سال با سمت رئیس هیات مدیره و مدیر کارخانجات این شرکت کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

بحرینی به مدت ۲ سال نیز مدیرعامل شرکت صنایع شیمیائی پتروناد آسیا بود تا اینکه در سال ۹۱ به شرکت نفت پاسارگاد (بزرگ‌ترین تولیدکننده، صادرکننده قیر و عرضه کننده در بورس کالای ایران) پیوست.

وی در حالی از سمت مدیرعاملی نفت پاسارگاد پس از یک دوره کوتاه مدیریتی موفق در دولت احمدی نژاد کنار رفت که به واسطه اقدامات وی ، ارزش قیر صادراتی پاسارگاد یکصد دلار افزایش و به تبع آن درآمدهای حاصل از صادرات شرکت 30 درصد افزایش یافت. اما در این میان اغلب کارشناسان متفق القول عنوان می‌کنند ماجرایی که موجب تغییر مدیریت این شرکت در آن مقطع شد، حذف برخی امتیازات غیر اصولی و رانت‌گونه به مشتریان خاص و تبدیل آن به تنوع روش‌های فروش برای همه مشتریان و همچنین فشارهای ناشی از برخوردهای سیاسی و باندی در دوره تاریک سازمان تامین اجتماعی و شستا بوده است؛ به عقیده کارشناسان، دوران صدارت بحرینی در نفت پاسارگاد از بهترین دوران‌های این شرکت بوده است.

بحرینی سپس در لوای عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه نگین مکران ( قطب سوم توسعه پتروشیمی کشور)، شرکت پتروشیمی آریاساسول و نفت سپاهان انجام وظیفه کرد تا اکنون از آبان ماه سال جاری به مدیرعاملی شرکت ۱۰۵ میلیارد تومانی نفت سپاهان منصوب شد.

این شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را در تاریخ 26 اسفند 92 مبلغ 3398 ریال و در تاریخ 5 مهر 93، رقم 3469 اعلام کرده است.

بحرینی در دومین گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمر و شیمی در سال ۱۳۹۰ در بخش " کارآفرین برتر صنعت" به پاس تلاش‌های بی شائبه در راستای احداث مجتمعی مدرن و ایمن در شرکت صنایع شیمیائی کیمیاگران امروز پس از حادثه انفجار سال 87 در کوتاه‌ترین زمان ممکن و نیز خلق و نهادینه کردن دانش فنی در صنعت پتروشیمی، این عنوان را به خود اختصاص داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24