Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان ملی استاندارد از تدوین استاندارد جدید برای افزایش ایمنی خودروها خبر داد و گفت: پس از صدور مصوبه شورای عالی استاندارد، در مورد استاندارد خودرو اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نیره پیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد نصب کپسول آتش‌نشانی بر روی خودروها اظهار داشت: باید بررسی لازم در مورد میزان کپسول تولیدی و وارداتی و همچنین پودر خاموش‌کننده آتش صورت گیرد، تا مشخص شود که آیا امکان تأمین این محصول برای خودروهای تولیدی وجود دارد یا خیر.
وی تصریح کرد: باید ببینیم آیا در کشورهای دیگر نیز نصب کپسول آتش‌نشانی بر روی خودروها الزامی است یا خیر.
خبرنگار فارس گفت، در کشورهای دیگر، ایمنی خودروها به اندازه کافی بالا است و مانند ایران شاهد آتش‌سوزی خودروها نیستیم، پیروزبخت پاسخ داد: در حال حاضر نیز در ایران آتش‌سوزی خودرو نداریم و ما سعی می‌کنیم، از طریق بازنگری در استاندارد ایمنی خودرو، زمینه را برای افزایش ایمنی خودروها فراهم کنیم.
وی ادامه داد: در این صورت با افزایش ایمنی خودروها، نصب کپسول آتش‌نشانی بر روی خودروها مقداری نسنجیده است و در گذشته نیز بررسی لازم در مورد تولید و واردات آن انجام نشده بود.
رئیس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد و بر اساس آن، در جلسات مشترک با مسئولان تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی در مورد تجدید نظر در استانداردهای خودرو نیز گفت: برای این کار در مرحله اول، بازنگری همه استانداردهای 52 گانه خودرو صورت می‌گیرد، تا مشخص شود که چه استانداردهایی نیازمند اصلاح یا تجدید نظر هستند و در مرحله بعد نیز این اقدامات انجام خواهد شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به این سؤال که قرار بود استانداردهای خودرو همزمان با افزایش قیمت خودرو مورد تجدید نظر قرار گیرد، نیز گفت: بازنگری استانداردهای 52 گانه زمان‌بَر است و نیازمند فرصت مناسب برای این کار هستیم.
پیروزبخت تصریح کرد: ایمنی مردم بسیار مهم است و نباید در این مورد دقت را فدای سرعت کنیم، بلکه باید استانداردهای داخلی را به صورت دقیق با استانداردهای روز دنیا انطباق دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24