Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در دیدار وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور تاکید کرد .

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا) به نقل از گمرک، مسعود کرباسیان در این دیدار اراده طرفین در گسترش مناسبات را جدی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران مصمم به عملیاتی کردن مفاد این یاد داشت تفاهم است. رئیس کل گمرک کشورمان دیدارهای منظم میان روسای گمرکات مرزی را به منظور تبادل نظر و یافتن راهکارهای جدید برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای تردد کالا و مسافر را مفید دانست و افزود: ما برای 24 ساعته کردن کار گمرکات توافق کردیم و به زودی زمان اجرای آن را اعلام خواهیم کرد. 
شاهین مصطفی یف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان هم گفت: سفر شما به باکو نشانگر عمق دوستی دو کشور به خصوص در ماه های اخیر است و مناسبات عمیقی بین دو کشور به وجود آمده و این موضوع به خاطر علاقه خاص روسای جمهور دو کشور برای توسعه روابط است. شاهین مصطفی یف با ابراز رضایت از سفر خود به ایران گفت: خوشبختانه سفرهای مقامات دو کشور به صورت هدفمند و با برنامه ریزی صورت می گیرد و این سفرها در استحکام روابط تاثیرات خوبی خواهد داشت. وی حوزه های تجارت ، ترانزیت ، انرژی، نفت و کشاورزی را حوزه های متنوع برای همکاری اعلام کرد و گفت: در این میان نقش گمرکات برای تقویت تجارت به ویژه میان بخش خصوصی بسیار تعیین کننده است.
وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان به دیدار روسای جمهور دو کشور در آستاراخان اشاره کرد و سند امضاء شده بین کشورهای ساحلی خزر در این اجلاس را تاریخی خواند و گفت : امضاء این سند توافق موجب افزایش همکاری ها در بین این کشورها خواهد شد. شاهین مصطفی یف از آمادگی کشورش برای تاسیس اتاق بازرگانی مشترک خبر داد و گفت: در صورت تمایل طرف ایرانی آماده ایم این طرح را اجرا کنیم. رئیس کل گمرک کشورمان به دعوت رسمی رئیس کمیته دولتی گمرکات جمهوری آذربایجان ، به این کشور سفر کرده است. مسعود کرباسیان در این سفر علاوه بر دیدار با همتای آذری خود با چند تن از وزیران اقتصادی این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24