Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 دبیرکل مجمع واردات با اشاره به حضور گسترده واردکنندگان در انتخابات هیئت مدیره این مجمع گفت: انتخاب رئیس مجمع واردات، به اولین جلسه هیئت مدیره موکول شده است که احتمالا در همین هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛محمد آقایی، در خصوص انتخابات هیئت مدیره مجمع واردات که اوایل هفته جاری برگزار شد اظهار داشت: ما شاهد یکی از بزرگترین اجتماعات وارد کنندگان شناسنامه دار کشور بودیم. در این جلسه جمع کثیری از وارد کنندگان که هر کدام از آنها نماینده چندین برند بین المللی هستند، دور هم جمع شدند. این برای یک تشکل که هنوز قدمت آن به یک دهه نرسیده است واقعا باعث افتخار است که اعضای آن با حضور حداکثری برای تقویت ترکیب هیئت مدیره خود وارد عمل شوند.
وی در خصوص حضور نماینده تشکلهای اتاق بازرگانی در جلسه انتخابات اظهار داشت: اوایل سال جاری، به دنبال موافقت اصولی اتاق بازرگانی، واردکنندگان در مجمع عمومی خود، به منظور انتقال بهتر صدای خود به سیاستگذاران و تصمیم سازان حوزه اقتصاد و تجارت، به پیوستن مجمع واردات به اتاق بازرگانی رای مثبت داده بودند و ما هم به دنبال آن مراتب قانونی و اداری مربوطه را پیگیری کردیم. طبیعتا در این جلسه از لحاظ قانونی نماینده اتاق باید حضور می داشت.
به گفته دبیر کل مجمع واردات، استقبال وارد کنندگان از انتخابات هیئت مدیره مجمع واردات، بیانگر حساسیت فعالان بخش خصوصی نسبت به رویدادهای حاکم بر حوزه تجارت خارجی است و این شور و نشاط در میان فعالان بخش خصوصی، اگر نگوییم بی نظیر است یقینا کم نظیر است.
آقایی ادامه داد: در این جلسه، بر اساس نیازهای جدیدی که در فضای تجارت خارجی کشور احساس شده بود و در راستای تکثرگرایی و بهره برداری حداکثری از خرد جمعی، وارد کنندگان به ورود سه عضو جدید به هیئت مدیره مجمع واردات رای مثبت دادند و به این ترتیب آقایان «حسین تنهایی» از گلدیران،«محمد رضا بوترابی» واردکننده فراورده های بهداشتی و آرایشی و «عیرضا مناقبی» واردکننده مواد اولیه صنایع غذایی را به جمع هیئت مدیره مجمع واردت اضافه کردند.
وی افزود:اعتماد واردکنندگان به هیئت مدیره قبلی و برنامه ها و عملکرد ایشان به نحوی بود که دو عضو هیئت مدیره سابق که در این دوره نامزد شده بودند حائز بیشترین آرا شدند.
به گفته آقایی، «محمد حسین برخوردار» بیشترین رای و در ادامه «سیامک پیربابایی» دومین میزان آرا را به دست آوردند و در واقع با اعتماد قاطع واردکنندگان مواجه شدند.
دبیرکل مجمع واردات در خصوص اثر این انتخابات بر عملکرد مجمع واردات تصریح کرد: با توجه به حضور حداکثری اعضا در این انتخابات و ترکیب آراء ماخوذه که دو نفر از هیئت مدیره قبلی بالاترین رای را بدست آوردند، این انتخابات می تواند با تقویت ساختارمند بنیه مجمع واردات و همچنین فراهم کردن زمینه تبادل نظر موثر بدنه کارشناسی واردکنندگان، موجب تعریف ماموریت های جدید بر اساس خط مشی ها و اختیارات قانونی هیئت مدیره شود.
آقایی تاکید کرد: این انتخابات در فضایی که اقتصاد و تجارت کشور به دنبال گشایش های جدید در عرصه دیپلماسی اقتصادی است می تواند به عنوان موتور محرکه مجمع واردات، تضمین کننده دستاوردهای جدید برای فعالان تجارت خارجی کشور باشد.
آقایی یادآور شد: انتخاب رئیس مجمع واردات، به اولین جلسه هیئت مدیره موکول شده است که احتمالا در همین هفته برگزار خواهد شد.
دبیر کل مجمع واردات در پایان خاطر نشان کرد: این جلسه فارغ از موضوع انتخابات هیئت مدیره، همچون یک گردهمایی تخصصی از فعالان اقتصادی بود و فرصتی برای تجار و بازرگانان فراهم کرد که به بحث و بررسی وضعیت تجارت خارجی کشور بپردازند و در این ارتباط با یکدیگر تبادل نظر کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24