Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 معاون بازار شرکت بورس با بیان اینکه به هیچ عنوان در بورس وفرابورس عرضه اولیه سهام انجام نخواهد شد، به لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه قرادادهای آتی سهام توسط کارگزاری‌ها اشاره کرد و گفت: کارگزاران رابط میان بورس‌ها و سرمایه‌گذاران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فارس، علی صحرایی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه مجدد بلوک سرمایه‌گذاری غدیر توسط بانک صادرات گفت: هنوز تاریخ دقیقی در این زمینه مشخص نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که چه تسهیلاتی در روند معاملات اوراق آتی سهام درنظر گرفته شده و اینکه چه نمادهایی به جمع سررسیدهای آتی سهام اضافه خواهند شد، افزود: تسهیلات نرم‌افزاری توسط شرکت‌ها به افراد فعال و واقعی بازار ارائه خواهد شد و دسترسی ها نیز در این زمینه برای آنان فراهم می‌شود.
معاون بازار شرکت بورس گفت: در حوزه مقررات و بسترسازی‌ها از جانب متولی بازار اقدامات لازم انجام شده و نیازمندی‌های معاملات اوراق آتی سهام فراهم شده است، اما در حوزه فرهنگسازی و آموزش شرکت‌های کارگزاری به عنوان پیشانی بازارهای سهام نقش مؤثری دارند.
وی تأکید کرد: هر چه فرهنگسازی در حوزه اوراق آتی سهام توسط کارگزاری‌ها صورت پذیرد قطعاً حجم بزرگی از داد و ستدهای این بازار در آینده به آنها اختصاص یافته و منتفع خواهند شد؛ در گذشته هم معاملات آنلاین توسط برخی کارگزاری‌ها آموزش داده شد و اکنون نقش فعالی در این حوزه دارند.
صحرایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در سررسید هشت ماهه اردیبهشت و شهریور 94، نماد معاملاتی در این بازار فعال هستند، گفت: ایران‌خودرو، مپنا، مخابرات، فولاد مبارکه اصفهان، چادر ملو و گسترش نفت گاز پارسیان از جمله نمادهای قابل معامله در بازار اوراق آتی سهام هستند.
وی تأکید کرد: در این بخش با توجه به نیاز بازار و تقاضای فعالان، بر تعداد نمادها افزوده خواهد شد، اما در شرایط فعلی با توجه به عدم تقاضا فعلا نمادی به این بازار اضافه نخواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24