Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل سازمان صنایع كوچک و شهرك ‌های صنعتی ایران از تسهیل امور صنعتگران در شهرك‌ ها و نواحی صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت ‌های موجود از سرمایه گذاران حمایت خواهیم كرد.

به گزارش مهر، سید محمد علی سید ابریشمی در جلسه با صنعتگران و كارآفرینان، تامین زیر ساخت ‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرك ‌های صنعتی را از مهمترین رسالت ‌های این سازمان اعلام كرد و گفت: با تكمیل زیر ساخت ‌ها و امكانات زیربنایی در شهرك‌ های صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی،‌ شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان صنایع كوچك و شهرك‌ های صنعتی ایران در ادامه با اشاره به اینكه برخی از دستگاه‌ های اجرایی به علت محدودیت‌ های اعتباری نتواسته ‌اند به تعهدات خود در تامین زیر ساخت ‌های مورد نیاز تا ورودی شهرك ‌های صنعتی عمل كنند، گفت: با برگزاری جلسات مختلف با وزارتخانه‌ ها و دستگاه ‌های مرتبط، پیگیر رفع  مشكلات موجود در شهرك‌های و نواحی صنعتی هستیم.

وی، مشكل تامین آب را یكی از مسائل پیش روی  شهرك‌ های صنعتی برشمرد و خاطرنشان كرد: در این زمینه جلساتی با وزارت نیرو برگزار شده و وزیر نیرو نیز در جهت رفع این مشكل  قول مساعد داده است.

مدیر عامل سازمان صنایع كوچك وشهرك‌های صنعتی ایران افزود:  به تازگی  وزیر نیرو مجوز كف شكنی  چاه‌ های آبی كه در شهرك ‌های صنعتی با مشكل خشكی یا افت شدید آب روبرو بوده اند را صادركرده است كه این مجوز در تامین پایدار آب شهرك‌ های صنعتی  بسیار موثر خواهد بود.

سید ابریشمی  همچنین با اشاره به اینكه هم اكنون 266 شهرك صنعتی  در كشور فاقد شبكه مخابرات است، از برگزاری جلسه ای با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: به منظور حل مشكلات زیرساخت‌ های ارتباطی در شهرك‌ ها و نواحی صنعتی مقرر شد پس از بررسی ضعف‌ها و مشكلات موجود در استان ها توسط شركت شهرك ‌های صنعتی و مخابرات استانی نسبت به رفع این مشكلات اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار امیدواری كرد در آینده‌ای نزدیك مشكل آنتن دهی موبایل ، پهنای باند اینترنت و سایر كمبودهای مخابراتی در شهرك ‌های صنعتی برطرف شود.

سید ابریشمی از برگزاری نشست مقدماتی با بانک صنعت و معدن به منظور راه اندازی بانک صنایع كوچك خبرداد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این بانک كه جزء اساسنامه بانك صنعت ومعدن است، كمك مناسبی به صنایع كوچك به ویژه شهرستان‌ ها و مناطق محروم شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24