Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت خودروسازی جک چین از برنامه‌ ریزی برای دستیابی به سهم ۱۰ تا ۱۵ درصدی در بازار خودرو سواری ایران و عرضه سه محصول جدید به این بازار طی سال جاری خبر داد و گفت: ایجاد مرکز تحقیقات و کسب دانش فنی، رمز ارتقای بهره‌وری است .

ژینگچو ژیانگ در حاشیه بازدید خبرنگاران ایرانی از خطوط تولید شرکت جک در نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد برنامه این شرکت برای حضور در بازار ایران، اظهار داشت: قصد داریم با افزایش تنوع در محصولاتمان در بازار ایران، تقاضای بیشتری را جذب کنیم تا به سهم 10 تا 15 درصد در بازار خودروهای سواری ایران بین 3 تا 5 سال آینده دست یابیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس که پرسید رمز موفقیت و عامل اصلی ارتقاء بهره‌وری شرکت جک چه چیزی است، گفت: برای ارتقاء بهره‌وری توجه ویژه‌ای به کسب دانش فنی و سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه داشته‌ایم و در واقع دستیابی به دانش فنی یک اقدام کلیدی برای ما محسوب می‌شود.

خبرنگار فارس در سوالی دیگر دلیل عدم همکاری با برندهای اروپایی جهت تولید خودروی مشترک را از مدیر عامل شرکت جک جویا شد که وی پاسخ داد: علاقه به همکاری با برندهای تجاری خارجی وجود داشته و در مقاطعی نیز مذاکراتی با شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز و هیوندایی انجام شده است، ولی این مذاکرات همیشه محرمانه بوده و دلیلی برای رسانه‌ای شدن آن نداشته‌ایم.

* طرفهای خارجی به فکر منافع خود هستند، ولی ما هم خط قرمزهایی داریم

وی با بیان اینکه زمینه همکاری با شرکای خارجی به غیر از تولید قطعات یدکی که هم اکنون در حال انجام است، وجود دارد و ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: ما منافع و خط قرمزهایی برای خود داریم و طرفهای خارجی نیز به منافع خود فکر می‌کنند، ولی باید به دنبال منافع مشترکی باشیم که البته امکان‌پذیر است و دور از دسترس نیست.

مدیر عامل خودروسازی جک چین تاکید کرد: تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک برای همکاری با نام‌های آشنای خارجی  نباید تنها شامل سهیم شدن در بازار باشد، بلکه باید کسب فناوری و اطلاعات فنی را نیز در بر داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکای خارجی فقط به دنبال کسب بازار هستند و حاضر نیستند که شرکای چینی را در دانش فنی سهیم کنند، گفت: ما به دنبال ارتقاء محصولات و کسب سهم بازار هستیم و این مسئله یک مانع به شمار می‌رود، البته گاهی شانس نیز در این مسئله تأثیرگذار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24