Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر فروش شرکت آلمانی کائوتکس (Kautex Maschinenbau) با اشاره به ظرفیتهای بالای صنعت پتروشیمی ایران، گفت: صنایع پتروشیمی ایران با لغو تحریم ها به پیشرفتهای بیشتری دست خواهد یافت.

گادیو کرشل در حاشیه نهمین نمایشگاه ایران پلاست به خبرنگار شانا گفت: این شرکت سالهاست که به طور گسترده ماشین آلات مخصوص تولید قطعات خودرو از قبیل سامانه های سوخت خودرو، باک خودرو، پمپهای بنزین خودرو و ماشین آلات فیلینگ برای استفاده در بخشهای تزریق پلاستیک، صنایع بسته بندی و غیره به بازار ایران عرضه کرده است.
وی همچنین با اشاره به همکاری طولانی مدت و موفق شرکت کائوتکس با شریک ایرانی خود گفت: این شرکت سالهای زیادی است که از طریق نمایندگی رسمی خود در بازار ایران حضور فعالی داشته است.
مدیر فروش این شرکت آلمانی همچنین با اشاره به حضورش در نمایشگاه پیشین ایران پلاست، گفت: احساس می کنم نمایشگاه امسال از لحاظ فضا، تعداد شرکت کنندگان و کیفیت برگزاری با هشتمین نمایشگاه ایران پلاست تغییر بسیاری کرده است. 
کرشل گفت: برای شرکت کائوتکس فرصتهای بسیار مطلوبی در بازار ایران وجود دارد زیرا این کشور یکی از استفاده کنندگان فناوری قالب گیری بادی است و ما در این حوزه توانایی و دانش بالایی دارد.
وی با بیان این که صنعت پتروشیمی ایران ظرفیتهای بسیاری برای رشد دارد، گفت: هم اکنون ایران با تحریم روبروست اما به محض لغو تحریمها، شرکتهای ایرانی می توانند با همکاری شرکتهای خارجی و استفاده از ماشین آلات و دانش فنی آنها به پیشرفتهای قابل توجه ای دست یابند.
مدیر فروش شرکت کائوتکس یادآور شد: این شرکت برای ماندن در بازار ایران و همکاری با شریک خود همه تلاش خود را بکار می بندد، ما باید به دنبال پیدا کردن راههای همکاری باشیم و معتقدم با لغو تحریمها فرصتهای بیشتری برای شرکت کائوتکس و شرکتهای خارجی در ایران به وجود می آید.
کرشل اظهار کرد: تحریمها تاکنون تاثیر اندکی بر تجارت ما با ایرانی ها داشته است زیرا ما برای ارسال دستگاه ها، ماشین آلات و انتقال فناوری به مجوزهایی از دولت آلمان نیاز داریم که دسترسی به آنها آسان بوده است.
شرکت آلمانی KAUTEX MASCHINENBAU با ٧٥ سال سابقه حضور در بازارهای صنعت پلاستیک در بخش خودرو، قطعات فنی، بسته بندی صنعتی و مصرفی از فناوری و ماشین آلات بلومولدینگ Blow Molding (قالب گیری دمشی یا بادی) استفاده می کند.
قالب گیری دمشی یا بادی، یک فناوری پیشرفته قالب گیری است. قالب گیری دمشی، مناسبترین روش برای ساخت قطعات توخالی، مانند بطریهای پلاستیکی به شمار می رود، یعنی جایی که ضخامت دیواره ظرف در همه جا یکسان است و شکل خارجی اهمیت زیادی دارد.
حدود ۱۰ درصد از قطعات پلاستیکی به این روش تولید می شوند، سه نوع فرآیند قالب گیری دمشی با نامهای قالب گیری دمشی فشاری (Extrusion Blow Molding)، قالب گیری دمشی تزریق (Injection Blow Molding) و قالب گیری دمشی کششی (Stretch Blow Molding) وجود دارند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24