Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 از پرسشی در رابطه با اینکه چرا از رانت و رانت‌خواری جلوگیری نمی‌شود؟ تا اعتراض به تبلیغ کالاهای خارجی در تلویزیون جمهوری اسلامی در صحن علنی مجلس را در تذکرات شفاهی نماینده‌های مجلس در صحن علنی مجلس می‌توان دید.

به گزارش «اقتصادنیوز»، امروز صحن علنی مجلش شاهد دو تذکر در رابطه با کشاورزان و صنعت برنج کشور بودند.
چرا از رانت و رانت‌خواری جلوگیری نمی‌شود؟ 
 شهباز حسن‌پور، نماینده‌ مردم سیرجان در تذکری به وزیر راه گفت: تا کی باید مردم در جاده پرمخاطره سیرجان، گلگهر جان خود را از دست بدهند؟ از دستگاه قضا هم درخواست دارم که با مقصران حادثه در این زمینه برخورد جدی کرده و به مردم معرفی کند.
وی در تذکری به وزیر صنعت نیز اظهار کرد: چرا قیمت سنگ آهن آزاد نمی‌شود؟ چرا از رانت و رانت خواری جلوگیری نمی‌شود؟ چرا جلوی خام فروشی را نمی‌گیرید؟ چرا با شرکت‌هایی که از امکانات شهرستان‌ها استفاده کرده و به فکر به کارگیری نیروهای بومی نیستند برخورد نمی‌شود؟ چقدر باید فریاد زنند تا مدیران شرکت‌ها از خواب بیدار شوند.
حسن‌پور همچنین در تذکری به وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم در رابطه با برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی نمی‌کنید؟ چرا آبیاری تحت فشار را جدی نمی‌گیرید؟
وی افزود: هفت ماه از سال می‌گذرد اما یک ریال از پول قنات‌ها پرداخت نشده، کشاورزی و استان رو به تعطیلی رفته است.
وی در تذکری به وزیر بهداشت نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بیش از 10 میلیارد بدهی به پرسنل و شرکت‌های دارویی دارد و پرسنل خدماتی بیش از چهار ماه حقوق دریافت نکرده‌اند. 
انتقاد لاهوتی از صداوسیما به دلیل تبلیغات برنج خارجی 
در تذکر دیگری نماینده لنگرود با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد:‌در خصوص واردات برنج ما همیشه نگران بودیم، واردکنندگان کار خودشان را انجام می‌دهند و ما نمی‌دانیم این داستان چگونه باید حل شود.
 مهرداد لاهوتی همچنین در تذکری به صدا وسیما گفت: من واقعا تعجب می‌کنم این همه برنامه اقتصادی که صدا و سیما در خصوص حل مشکلات اقتصادی دارد چرا از آن طرف برنج های خارجی را تحت عنوان محسن و احمد تبلیغ می‌کنند؟
 لاهوتی ادامه داد: من شخصا از آقای ضرغامی خواهش می‌کنم که تدبیری بیاندیشند، اقتصاد مقاومتی چیست؟ این داستان ها چگونه باید حل شوند؟ کالای خارجی که هزاران حرف و حدیث دارند چرا در تلویزیون جمهوری اسلامی تبلیغ می‌شود و آسیب به برنج داخلی می زند.
 وی در تذکر بعدی به سخنگوی دولت و وزیر کشاورزی عنوان کرد: این مطالبات مربوط به صیادان شهرستان لنگرود، چمخاله و دریاکنار که هفت میلیارد تومان است چه می‌شود این همه پول صرف همایش‌ها و غیره خواهد شد، صیادان بیچاره چند سال است که منتظر پرداخت این مطالبات هستند.
 نماینده لنگرود در تذکر پایانی خود گفت: نکته پایانی من خطاب به مدیر عامل آفات کشاورزی است، انتقال آب در حوزه انتخابیه اینجانب که آقای چیت‌چیان به جناب عالی دستور دادند که این خط انتقال را انجام دهید و شما هم در جمع پذیرفتید چرا تا به حال حل نشده؟ ما به عنوان سرباز شما و مدافع حقوقتان در مجلس هستیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24