Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در جلسه شورای فرماندهی حوزه ها و پایگاههای بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی ، عملکرد گمرک را در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تشریح کرد.

به گزارش شبکه اخبار امور اقتصادی و دارایی(شادا) به نقل از گمرک، کرباسیان ضمن گرامیداشت سی و چهار مین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به افتخار آفرینی آن دوران خاطره ای نقل کردو گفت: زمان جنگ، یکی از دوستان ما که فارغ التحصیل درخارج بود همراه دکتر چمران به ایران آمد و د رجنگ های چریکی دفاع نامنظم در عملیات جنوب شرکت کرد ، سردار چمران که شهید شد ایشان هم همراه با جنازه به تهران آمد و یکماه بعد از آن گفت: من خیلی فکر کردم که چرا  چمران شهید شد و به این نتیجه رسیدم که چمران برای دفاع از دین و مملکتش شهید شد و به خاطر همین من دوباره برمی گردم ، دوباره رفت تا جنازه اش برگشت .
کرباسیان در ادامه گفت: امروز ما در گمرک بنا را بر ارائه تسهیلات به مردم گذاشتیم و فرمایشات مقام معظم رهبری هم در مورد اقتصاد مقاومتی به همین موضوع و مسائل مرتبط با توسعه اقتصادی اشاره دارد. 
رئیس کل گمرک ایران در ادامه با اشاره به اینکه امروز رقیب ما در گمرک قاچاقچی هست ،برای چندمین بار به حضور 24 سازمان در مرز و اخذ 17 نوع عوارض از فعالان اقتصادی انتقاد کرد و اینگونه سیاستها را مانع اصلی تحقق سیاستها ی تسهیل تجارت و بهبود فضای کسب و کار در کشور دانست . 
کرباسیان سپس به تشریح عملکرد گمرک در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی پرداخت و با اشاره به اینکه گمرک در این مدت در دو بخش روان سازی تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی تسهیلاتی را برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فراهم آورده است ، گفت: راه اندازی سیستم اظهار از راه دور ، ایجاد سرویس ارزیابی تک پنجره ای ، انتشار ارزش های پایه کالاهای وارداتی و صادراتی و ایجاد سرویس ارزیابی ویژه برای واحد های تولیدی را از جمله تسهیلات گمرک در انجام تشریفات گمرکی بوده است . 
کرباسیان به ایجاد تسهیلات در پرداخت حقوق ورودی هم اشاره کرد و اظهار داشت: ترخیص کالا با اخذ ضمانت نامه بانکی و ترخیص نسیه قطعات و مواد اولیه از مهمترین برنامه های گمرک ایران جهت تسهیل در پرداخت حقوق ورودی تولید کنندگان بوده است .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24