Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ایسنا: حجت ‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ‌ای در سخنانی گفت: افتخار بر مردم کرمان باد که تنها یک قلم از معجزات ایران سردار حاج قاسم سلیمانی است که هر زمان اسم او مطرح می شود، ارکان و ستون فقرات اسرائیل به لرزه در می آید.

محسنی اژه ‌ای ادامه داد: امروز وقتی نام سردار سلیمانی در جایی مطرح می شود، حساب دشمن حساب دیگری خواهد بود و این یک معجزه الهی است. این نمایی از لشکر 41 ثارالله است که در یک سردار از این خطه تبلور پیدا کرده است. آنکه کمر داعش را و محاصره آمرلی را می ‌شکند و آنها را از آن منطقه کوچ می دهد، برنامه و همت سردار شماست و این افتخار اسلام و جمهوری اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه اظهار کرد: بیش از 60 سال مذاکره شد اما فلسطین و مردم مسلمان آواره این سزمین روز به روز اوضاع وخیم تری پیدا کردند و روز به روز تکبر و زیاده خواهی اسرائیل بیشتر شد.

وی افزود: اسرائیل به دروغ وانمود کرد که یک نیروی شکست ناپذیر است اما ایمان و مقاومت این ابهت دروغین را فروریخت و در هم شکست.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر می خواهیم فرضا به یک قدرت اتکا کنیم، عقل می گوید از کسی کمک بگیریم که تواناست، ظالم اگر امروز به کمک ما بیاید، فردا بدتر از این را با ما انجام می دهد.

وی بیان کرد: عقل می گوید از یک قادر، دلسوز، خیرخواه و بی منت کمک بگیریم تا اینکه فرد ظالم زیاده خواهی که اگر کمک کند، می خواهد ما را در ازای آن اسیر خود کند و ما این را تجربه کرده ایم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در طول نهضت امام (ره) نیز افرادی می ‌گفتند، امام افراطی است. مگر می شود با شاه حرف زد و با او که مستظهر به کشورهای غربی است، در افتاد؟

وی افزود: وقتی نهضت پیش آمد بسیاری از افراد اقدام امام را نشدنی می دانستند و بسیاری می گفتند کلید حل مشکلات در کنار آمدن با امریکا است.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه امام بی جهت لقب شیطان بزرگ را به آمریکا ندادند، تصریح کرد: هنوز هم این مسائل هست و ما 35 سال را تجربه کرده ایم. مقاومت ها نتیجه می دهد.

وی بیان کرد: برخی می گویند اگر می خواهیم بر همه مشکلات پیروز شویم باید با امریکا کنار بیاییم. می گویند مگر می شود تا ابد با امریکا قهر بود؟

محسنی اژه ای گفت: تا شیطان، شیطان است باید او را دشمن دانست و از او برحذر بود. امروز دشمن برای اینکه ما را گول بزند، جاهایی خود را با ما همراه می کند. اما آیا از شیطان بودنش دست بر می دارد؟

وی تصریح کرد: اگر آمریکا همچنان شیطان هست، باید او را دشمن بدانیم، نمی گوییم با او بجنگیم اما با نگاه دشمن به لبخند و چراغ سبز او نگاه کنیم و نباید فریب بخوریم.
   

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24