Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 مدیر امور بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس با بیان اینکه نقطه عطف بازار به واسطه کاهش‌ قیمت‌های پیاپی طی 8 ماه گذشته در کنار اتمام زمان تسویه اعتبارات و اخبار خوش از مذاکرات دلیل روند مثبت با پشتوانه است، گفت: با تداوم این روند، تعداد سرمایه‌گذاران روز به روز افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فارس، محمودرضا خواجه نصیری با اشاره به اینکه روند منفی شاخص از 8 ماه گذشته که با نوساناتی همراه بود، بازار را به نقطه عطف جذاب برای سرمایه‌‌گذاران رسانده است، اظهار داشت: با پایان شهریور و اتمام فشار عرضه‌ها که به واسطه اتمام مهلت تسویه اعتباری‌ها ایجاد شده‌ بود، بازار به سمت تعادل در عرضه و تقاضا پیش می‌رود.
وی افزود: همچنین طی 2 ماه گذشته نقدینگی خوبی وارد بازار شد و فروش‌های عمده طی 2 ماه اخیر نقدینگی خوبی را جذب بازار کرده است؛ علاوه بر این در کنار سیاست‌های تثبیتی، قیمت‌ها به کف قیمتی منطقی و حمایتی رسیده است.
خواجه نصیری با بیان اینکه مجموعه عواملی همچون اتمام زمان تسویه معاملات اعتباری، خوش‌بینی به آینده صنایع و تزریق نقدینگی‌ جدید منجر به ورود علامتی مهم در بازار شد، تأکید کرد: بر خلاف هفته گذشته، هم اکنون تقاضا 1.5 برابر عرضه در بازار است.
مدیر امور بورس‌های سازمان بورس اوراق بهادار با تأکید بر اینکه اکنون تقاضا نسبت به عرضه پیشی گرفته است، گفت: اگر این روند تقویت شود، تزریق نقدینگی جدید در آینده منجر به اطمینان بیشتر سهامداران خواهد شد.
مدیر امور بورس‌های سازمان بورس درباره احتمال بازدهی 6 ماه دوم سال جاری گفت:‌ با توجه به اینکه در 6 ماه ابتدایی امسال بازدهی منفی به وجود آمد، امکان جبران این بازدهی در 6 ماهه دوم امسال وجود دارد که همین امر موجب ورود سرمایه‌گذاران جدید برای دریافت بازدهی خواهد شد.
وی گفت: بحث مربوط به مالیات بر اعتبار کارگزاری‌ها، اخبار مثبت از مذاکرات، ثبات در سیاستگذاری‌ها و رونق در برخی صنایع مهم بازار امیدها را به سرمایه‌گذاری در بازار افزایش داده است.
خواجه‌نصیری تداوم روند فعلی بازار را موجب جلب اعتماد بیشتر سهامداران دانست و گفت: سرمایه‌گذاران نسبت به روند بازار با احتیاط عمل می‌کنند که کاملاً طبیعی است، با تداوم شرایط اطمینان بخش فعلی، سرمایه‌گذاران بیشتری به جمع سهامداران فعلی افزوده خواهند شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24