Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 وزیر حج عربستان از تصویب قوانین جدیدی در این وزارتخانه خبر داد و اعلام كرد: براساس برخی دستورات و قوانین جدید هر زائر تنها یكبار اجازه‌ انجام مناسك حج تمتع را دارد و تا پنج سال این فرد نمی‌تواند حج مجدد به جا آورد.

به گزارش مهر؛ وزیر حج عربستان از تصویب قوانین جدیدی در این وزارتخانه خبر داد و اعلام كرد: براساس برخی دستورات و قوانین جدید هر زائر تنها یكبار اجازه‌ انجام مناسك حج تمتع را دارد و تا پنج سال این فرد نمی‌تواند حج مجدد به جا آورد.
بندر حجار وزیر حج عربستان با بیان این كه این كشور بهترین خدمات را برای حجاج فراهم كرده است، اعلام كرد: آبادانی و توسعه حرمین شریفین در صدر اهتمامات ملك عبدالله قرار دارد.
وی با اشاره به دستورات پادشاه عربستان برای ارائه خدمات بهتر به حجاج و زائران بیت الله الحرام و حرم مطهر نبوی (ص) گفت: ملك عبدالله تمام امكانات مالی و انسانی و فناوری را برای فراهم كردن بهترین خدمات در بالاترین سطح فراهم كرده است.
وزیر حج عربستان گفت: مكه مكرمه، مدینه منوره و مشاعر مقدسه در این دوره شاهد طرح‌های عظیمی هستند كه سابقه نداشته است. طرحهای بزرگی كه در اماكن مقدسه در حال اجراست، با هدف ایجاد راحتی و اطمینان بخشی به حجاج انجام می‌شود.
وی افزود: یكی از دستورات و قوانینی كه با این طرحهای توسعه همراه شده است، طرح «راه درست، حج با مجوز» تصمیمی است كه بر عدم تكرار حج تا پنج سال از زمان ادای مناسك (هر كس مناسك حج به جا آورد تا پنج سال بعد حق تكرار آن را ندارد) تاكید می‌كند تا فرصت ادای مناسك حج برای همه فراهم شود.
حجار در ادامه سخنانش تصریح كرد: حج بدون مجوز، آثار سوء و منفی دارد و وجهه اسلام و مسلمانان و عربستان را به عنوان كشور مسئول سازماندهی حج مخدوش می‌كند و یكی از آثار سوء آن، مانع تراشی در برابر توان بخشهای دولتی و خصوصی در اجرای مطلوب طرحهایشان است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24