Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 كارخانه سیمان ونزوئلا با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت،‌ رییس هیات عامل ایمیدرو،‌ وزیر صنعت ونزوئلا و دیگر مقامات آن كشور تولید آزمایشی را آغاز كرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، كارخانه سیمان ونزوئلا كه از ظرفیت تولید یك میلیون تن در سال برخوردار است جزو یكی از پروژه های فعال شده ایمیدرو محسوب می شود كه در مدت 8 ماه اخیر عملیات اجرایی آن شروع شد.
مراسم تولید آزمایشی این كارخانه (سرواسول) همزمان با برگزاری هشتمین اجلاس كمیسیون مشترك ایران و ونزوئلا آغاز شد كه مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه دكتر مهدی كرباسیان معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و وزیر صنعت ونزوئلا و دیگر مقامات آن كشور در بازدید از این كارخانه،‌ از نزدیك مراحل پیشرفت عملیات اجرایی را بررسی كردند.
كارخانه سیمان ونزوئلا كه توسط شركت احداث صنعت از شركت های تابعه ایمیدرو ساخته شده است به زودی به طور رسمی افتتاح می شود. در این دیدار وزیر صنعت ونزوئلا با عملكرد مسوولان ایران نسبت به فعال شدن مجدد عملیات اجرایی این كارخانه تشكر كرد.‌ همچنین آقای پاچكو مسوول طرح های سیمان آن كشور از مقامات ایران خواست طی یكسال آینده نیز بهره برداری و تولید آن كارخانه توسط احداث صنعت انجام گیرد.
در این سفر همچنین سند همكاری دو كشور بین وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر صنایع ونزوئلا به امضا رسید و یك سند همكاری نیز بین كرباسیان و همتای ونزوئلایی وی در زمینه تمدید قرارداد سیمان سرواسول و شركت احداث صنعت امضا شد
رییس هیات عامل ایمیدرو كه روز چهارنشبه پس از امضای سند همكاری دوجانبه سخن می گفت در این زمینه اظهار داشت: كارخانه تولید سیمان سرواسول ونزوئلا كه توسط شركت احداث صنعت در دست ساخت است، به مراحل پایانی نزدیك شده و در آستانه افتتاح قرار دارد. مهدی كرباسیان گفت: احداث كارخانه یك میلیون تنی سرواسول در ونزوئلا نمایش توانمندی متخصصان جمهوری اسلامی ایران در قلب امریكای لاتین است.
وی افزود: ایران با تجاربی كه در زمینه ساخت و اجرای پروژه های سیمان در داخل كشور كسب كرده ، حضور در عرصه بین المللی را به عنوان فرصت جدیدی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و كسب اعتبار ملی و منطقه ای مغتنم شمرده و توانمندی خود را در ونزوئلا به اثبات رساند.
ظرفیت كارخانه سیمان ونزوئلا یك میلیون تن در سال ( 3300 تن در روز) است. میزان سرمایه گذاری برای احداث این كارخانه 273 میلیون یورو بوده كه با سرمایه گذاری طرف ونزوئلایی و ارائه خدمات فنی مهندسی شركت احداث صنعت اجرایی شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24