Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

محمد باقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه امروز انصار حزب ‌الله طی بیانیه ‌ای اعلام کرده است كه خیابان‌ ها را از لوث بدحجابی پاک خواهد کرد و در این مسیر هزینه لازم را نیز پرداخت خواهد کرد، گفت: در جلسه گذشته نیز یکی از خبرنگاران از پدیده بدحجابی به عنوان یک بیماری در جوامع اسلامی یاد کرد و من توضیح دادم که آن پدیده یک مشکل فرهنگی است که باید متناسب با آن از ساز و کارهای فرهنگی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در این خصوص برخی انگشت خود را به سمت دولت نشانه می‌ روند. البته دولت در جهت ارتقای فرهنگی کشور باید تلاش کند و هر ساله معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی صدها میلیارد تومان در خصوص فرهنگ هزینه می‌کند. وی با بیان اینكه ما باید بدانیم که بانوان ما در جامعه باید مورد احترام باشند، تاكید كرد: اگر قرار است در این میان به کسی تذکری بدهیم قانون نحوه آن را تعیین کرده بنابراین هر نوع روش غیرقانونی و بی‌حرمتی به بانوان امر غیر قابل پذیرش از سوی دولت است.

سخنگوی دولت اضافه كرد: تاکید دولت در این خصوص بر این خواهد بود که نباید احساس کنیم که پدیده ‌ای که سال ‌ها در کشور ما وجود داشته امروز به پدیده حادی تبدیل شده و باید با آن به شکل فیزیکی برخورد کنیم و صراحتا هم اعلام کنیم که هزینه آن را می‌دهیم. مسلم است که این هزینه به پای آنها نوشته نخواهد شد بلکه هزینه این اقدامات را اسلام می‌دهد.

سخنگوی دولت یادآور شد: متاسفانه کسانی نیز امروز در عراق تلاش می‌کنند که چهره خشن و غیر منطقی را از اسلام ارائه دهند بنابراین ما از افرادی که در داخل از سر دلسوزی می‌خواهند با پدیده بدحجابی برخورد کنند توصیه می‌کنیم که هر هنری که دارند در ارتباط با مسائل فرهنگی بگذارند. ما در تدوین برنامه ششم حاضر هستیم که از آنها دعوت کنیم تا برنامه ‌های خود را اعلام کنند و اگر لازم باشد منابع مالی لازم را نیز اختصاص می‌دهیم.

نوبخت با تاکید براینکه دولت هیچ اقدام غیر قانونی و بدون مجوزی را تایید نمی‌کند، عنوان كرد: ما مخالف این گونه اقدامات هستیم و دستگاه‌ های ذی‌ ربط نیز باید در ارتباط با وظایف خود با این مسئله برخورد کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24