Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 علی پروین این روزها سرش گرم نمایشگاه شیرینی و شکلات است. از وقتی که محمد وارد کار تولید نان صنعتی شده ، او هم پایش به این صنف باز شده است. خودش که می گوید:« من الان پدر یک شاطر هستم ، شاطر محمد پروین»

 به گزارش خبرآنلاین؛علی پروین كه سرش حسابی گرم مهمانان غرفه پسرش بود، ‌دقایقی درخصوص مسائل روز فوتبال حرف زد. او تأكید می‌كرد كه حرف‌های خودمانی‌اش در روزنامه چاپ نشود و به رسم امانت نزد ما محفوظ بماند اما چكیده‌ای از حرف‌های او درخصوص تیم ملی و دعوای پرسپولیس را بخوانید.
* علی‌آقا، مدتی است راجع به فوتبال و پرسپولیس حرفی نمی‌زنید. چرا؟
آخر چه حرفی بزنم؟ متأسفانه فضای فوتبال به‌ویژه پرسپولیس آنقدر خراب است كه هر چه بگویی، حاشیه درست می‌شود. از طرفی حرمت‌ها از بین رفته. امروز اگر من راجع به مسئله‌ای حرف بزنم، فردا چند تن از شاگردان خودم علیه من مصاحبه می‌كنند. یكی از دلایلی كه من دوست ندارم مصاحبه كنم، همین است. البته این بچه‌ها بعد از مصاحبه می‌گویند علی‌آقا ما منظورمان اینطور نبود و... اما چه فایده، من می‌خواهم بچه‌ام یك شب بیرون نخوابد... اگر قرار باشد بی‌حرمتی شود، دیگر معذرت‌خواهی چه فایده‌ای دارد؟ مشكل بزرگ ما در فوتبال كشور و تیم‌های پرسپولیس و استقلال همین است كه حرمت‌ها از بین رفته است.
* بالاخره شما بزرگ پرسپولیس هستید. باید شاگردان‌تان را طوری بزرگ می‌كردید كه این عادت را كنار بگذارند.
ببینید، ما قبلاً جرأت نداشتیم به بزرگترمان نگاه كنیم، چشم تو چشم هم نمی‌شدیم اما الان زمانه عوض شده. شاگرد علیه استاد حرف می‌زند البته من از شاگردانم ناراحت نیستم و خوشحالم كه خیلی از آنان الان سرمربیان تیم‌های مختلف فوتبال این مملكت هستند اما در مجموع طوری شده كه هیچ‌كدام‌شان آن یكی را قبول ندارد.
* منظورتان دعواهای دایی، مایلی‌كهن، درخشان و... است؟
بله، متأسفانه عیب بزرگ ما پیشكسوتان این است كه هیچ كدام دیگری را قبول نداریم. بالاخره علی دایی اسم بزرگی است در فوتبال جهان. باید حرمتش حفظ شود. آخر این چه طرز بركناری بود؟ آدم با دشمنش هم چنین رفتاری نمی‌كند. من راجع به تغییراتی كه در كادر فنی پرسپولیس به‌وجود آمده، حرفی نمی‌زنم. دایی و درخشان و همكارانشان همه شاگردان من بودند اما حرفم این است كه چرا بی‌حرمتی می‌كنید به این پیشكسوتان و زحمتكشان فوتبال و پرسپولیس؟
* در مورد حضور درخشان حرفی نمی‌زنید؟
من مسئولیتی ندارم كه اظهارنظری كنم. من فقط برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌كنم. بالاخره او هم جزو شاگردان من است.
* شما برنامه 90 را دیدید؟
بله دیدم و واقعاً متأسف شدم. به نظر من اصلاً كار فردوسی‌پور قشنگ نبود. من بارها به او گفته‌ام درست است كه او را دوست دارم و برنامه‌اش پربیننده است اما اینكه آدم‌ها را مقابل هم قرار دهید، اصلاً كار خوبی نیست. آخر شما درباره مسائل فوتبال هر سؤالی داری بپرس اما با زندگی شخصی آدم‌ها چه‌كار داری؟ متأسفانه حرمت‌ها از بین رفته است. شما ببینید در این برنامه دایی را مقابل مایلی‌كهن قرار می‌دهید، رحیمی را مقابل سیاسی و... آخر این برنامه چه كمكی به رشد فوتبال می‌كند، جز جنجال و حاشیه؟
* بالاخره برنامه‌های تلویزیونی یك رسالتی دارند، خبررسانی و... و پیگیری ماجراهایی كه در باشگاه‌ رخ می‌دهد.
آخر اطلاع‌رسانی و پخش گزارش با اینكه افراد به هم توهین كنند، فرق می‌كند. بنده‌خدا مایلی‌كهن را دیدی چه حرصی می‌خورد؟ محمد مایلی واقعاً باصداقت است و حرف‌هایش با دلش یكی است. آخر چرا باید او را یك ساعت پشت خط نگه داری بعد بیاوری روی خط كه آن‌گونه ناراحت شود؟
* به نظر شما كی این مشكلات حل می‌شود؟
تا زمانی كه این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار نشوند، همین بساط است. الان آقای ندیمی اینجا هستند، عضو كمیته خصوصی‌سازی این دو باشگاه. شما از این نماینده مجلس بپرسید كه كی قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند و...
* علی‌آقا، درباره شكست 4 بر یك تیم امید مقابل ویتنام چه حرفی دارید؟
ویتنام دیگر كجاست؟
* در آسیاست.
واقعاً جای تأسف است كه ما باید از ویتنام 4 گل بخوریم. اگر یك مربی ایرانی جای او بود، چه‌كارش می‌كردند؟
* درباره حضور كروش در رأس تیم ملی چه نظری دارید؟
كروش بالاخره آمد. خب به سلامتی. اما حرف من این است حالا كه كروش آمده، فوتبال ما و فدراسیون نباید دربست در اختیار این آقا باشد بلكه كروش كه به عنوان مربی آمده، باید در اختیار فدراسیون باشد. متأسفانه این هم یكی دیگر از كارهای ماست كه همیشه برعكس است. امیدوارم حدود اختیاراتش مثل دفعه قبل نباشد كه سرپرست عوض كنند و در برخی كارها دخالت كند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24