Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته امنیت غذایی در روزهای آینده خبر داد و گفت: قصد داریم ۵۰ درصد تسهیلات را به سمت تولید هدایت کنیم.

علی ربیعی بعد از ظهر روز گذشته با حضور در مرکز آموزش اشتغال صنعت پوشاک اشتهارد درباره طرح ملی اشتغال زایی آموزش های محصول محور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشتهارد گفت: سازمان فنی و حرفه ‌ای در راستای تحقق سیاست ‌های کلی اشتغال و اقتصاد مقاومتی و همچنین اجرای سیاست ‌ها و راهبردهای بسته سیاستی، اجرایی توسعه اشتغال پایدار در دولت تدبیر در مسیر پیوند زنجیره آموزش و اشتغال طرح بزرگ اشتغالزایی آموزش های محصول محور را دنبال می ‌کند.

وی ادامه داد: طرح بزرگ اشتغالزایی آموزش‌های محصول محور به صورت تعاونی و پشتیبانی با مشارکت موثر کارآفرینان به صورت تخصصی و بین رشته‌ای آموزش تا فروش محصول که همان طرح خانه تا کارخانه است را دنبال می‌ کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال را مهمترین دغدغه دولت خواند و افزود: اگر در سیاست‌ های دولت به بحث رفاه توجه کردیم باید درنظر داشته باشیم که رفاه پایدار از مسیر توسعه و اشتغال حاصل می‌ شود.

*توزیع مرحله دوم بسته امنیت غذایی در روزهای آینده

ربیعی از توزیع بسته امنیت غذایی بین گروه آسیب پذیر جامعه در روزهای آینده خبر داد و گفت: بخشی از سیاست ‌های رفاهی دولت تدبیر مبارزه با فقر بود که این مهم را از طریق توزیع بسته امنیت غذایی دنبال کردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: رفاه اجتماعی در کنار زندگی کرامت مندانه با ایجاد اشتغال دنبال می‌ شود رئیس جمهور بارها در شوراهای مختلف دولت موضوع رفاه و اشتغال را در کنار هم دو موضوع مهم دولت قلمداد کرده‌ اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شادابی و نشاط ایران در گرو موفقیت در فضای اشتغال است اظهار کرد: اکنون تمام سیاست ‌ها در بحث اشتغال به سمت تقاضای نیروی کار بوده است اما آنچه مهم است این است که امروز توجه تنها نباید به سمت تقاضای نیروی کار باشد بلکه باید عرضه کار مورد بررسی قرار گیرد که دولت تدبیر این دو مورد را در کنار هم در دستور کار دارد. 

ربیعی گفت: در راستای تحقق سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی و بسته سیاستی اجرایی توسعه اشتغال پایدار به دنبال افزایش فرصت‌ های شغلی هستیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24