Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 با راه اندازی واحد ایزومریزاسیون پالایشگاه اصفهان در نیمه دوم امسال، علاوه بر تولید بنزین با کیفیت یورو ٤ و ٥ با ظرفیت ٣ میلیون لیتر در روز، گازوئیل با کیفیت یورو ٤ نیز تولید خواهد شد.

به گزارش سنا؛رئیس امور مهندسی و اجرای طرحهای شرکت پالایش نفت اصفهان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با راه اندازی واحد بنزین سازی این شرکت در سال گذشته، سه میلیون لیتر به تولید بنزین پالایشگاه اصفهان اضافه و ظرفیت نهایی تولید این فرآورده به ١١,٥ میلیون لیتر در روز رسید.
الیاس طقیانی افزود: همچنین با راه اندازی واحد بنزین سازی این شرکت به میزان ٢,٣ میلیون لیتر، از ورود بنزین سوپر به کشور جلوگیری شد.
وی با بیان اینکه کاتالیستهای هر واحد متناسب با پیشرفت اجرای هر پروژه تهیه می شود، تصریح کرد: کاتالیست واحدهای بنزین سازی قبلا تامین شده و کاتالیست واحد ایزومریزاسیون هم اکنون در حال تامین است.
طقیانی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور کاهش نفت کوره، افزایش تولید بنزین و ارتقای کیفیت محصولات پالایشگاه به سطح استانداردهای جهانی و رعایت ضوابط زیست محیطی، اقدام به اجرای طرح بهبود فرآیند و بهینه سازی پالایشگاه اصفهان کرده است، گفت: این هدف با احداث واحدهای جدید فرآیندی و رفع تنگناهای واحدهای موجود محقق می شود.
بر اساس این گزارش طرح جامع بهبود فرآیند و بهینه سازی پالایشگاه شامل مجتمع بنزین سازی، طرح URP، واحد تصفیه هیدروژنی مواد سنگین، واحد RFCC، واحد Prim G+، واحد LPG Merox، دو واحد تصفیه گاز (DHDT)، دو واحد احیای گوگرد، واحدهای تصفیه گاز با آمین و واحدهای سرویسهای جانبی و آفسایت می شود.
تاکنون مجتمع بنزین سازی این پالایشگاه با ظرفیت تولید ٣ میلیون لیتر بنزین سوپر در روز در سال ١٣٩٢ راه اندازی شده است و رسیدن به ظرفیت اسمی واحد ایزومریزاسیون، کاتالیستهای مربوط در حال تامین است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24