Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 رییس مرکز نوسازی و تحول اداری در همایش برنامه ای برای آینده؛ تفاهمی پایدار برای تحولی ماندگار در وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: سند راهبردی وزارت اقتصاد عهدنامه ای با واحدهای تابعه این وزارتخانه است.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سیدمصطفی رضوی در این همایش که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: پایش و مستندسازی، برنامه و ابزاری برای غلبه بر تغییرات و تحولات محیطی، تعامل و رسیدن به مفاهمه مشترک و استراتژیک است.
وی گام های پیش رو در مسیر استقرار کامل نظام مدیریت استراتژیک در وزارت اقتصاد را برنامه ریزی، ایجاد مفاهمه، فهم مشترک، عزم مشترک و تحول راهبردی عنوان کرد.
رضوی با بیان اینکه اولویت ها مشخص شده و برنامه های وزارت اقتصاد در چارچوب تمرکز بر این اولویت ها شکل گرفته تاکید کرد: این فرآیند باید همچنان عمق بیشتری پیدا کند و برنامه ریزی در جهت استفاده موثر از منابع و تحقق اهداف استراتژیک صورت گیرد.
رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: برنامه های استراتژیک و آموزشی باید منجر به توسعه و برنامه مند شدن وزارتخانه شود نه مقاومت آفرینی در برابر تغییر باشد و گرنه تحول رخ نمی دهد.
وی یادآور شد: برنامه راهبردی وزارت اقتصاد در فواصل شش ماهه روز آمد خواهد شد.
رضوی افزود: سند راهبردی وزارت اقتصاد یک برنامه تحول که مبتنی  بر خرد جمعی و مستلزم مفاهمه استراتژیک در میان تمامی دست اندرکاران اجرای آن است.
وی آگاه سازی و متعهدسازی بدنه وزارت اقتصاد، توانمندسازی وزارتخانه و نظارت بر توانمندی، پایش تحقق اهداف و پیشرفت اقدامات مراکز مسوولیت، استقرار سامانه برخط پایش عملکرد راهبردی، برگزاری دوره ها و نشست های هم اندیشی و انتقال تجارت موفق و مشارکت در روزآمدسازی اسناد راهبردی را از جمله وظایف مرکز نوسازی و تحول اداری به عنوان دبیرخانه سامانه مدیریت استراتژیک (سما) عنوان کرد.
رضوی در پایان سخنان خود اقدامات آینده این دبیرخانه را مستندسازی عملکرد و راستی آزمایی آنها، ارایه گزارش عملکرد به وزیر اقتصاد، ارایه بازخور به مراکز مسوولیت و تلاش برای پیوند اهداف و اقدامات، پاداش و عملکرد بودجه برشمرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24