Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 سیدحسن هاشمی روز سه شنبه در جلسه مشترک با نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت تاکید کرد: افزایش همکاری های وزارت بهداشت با سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت، بطور قطع بار این هزینه ها را کاهش خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  ایرنا وزارت بهداشت وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم افراد ناصالح تریبون را در اختیار بگیرند و باعث بدنامی سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت شوند، افزود : فعالیت های این وزارتخانه بدون حضور و مشارکت مردم در حوزه سلامت بی نتیجه خواهد بود و به همین علت باید این نوع مشارکت تعریف عملیاتی شود.
هاشمی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه برگزاری جلسات نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت نمادین نباشد، گفت: باید برگزاری این جلسات باعث کاهش مشکلات مردم در حوزه سلامت شود.
وی افزود: بخش عمده ای از اهداف وزارت بهداشت بر بحث پیشگیری متمرکز است و در این راه مردم می توانند با خودمراقبتی، بهترین همکاری را با وزارت بهداشت داشته باشند.
وزیر بهداشت تاکید کرد: با افزایش اختیارات سازمان های مردم نهاد در چارچوب سیاست ها و ضوابط وزارت بهداشت، می توان اثربخشی بیشتری را در حوزه بهداشت و پیشگیری از بیماری ها شاهد بود، ضمن اینکه با این روند بطور قطع هزینه های ناشی از درمان بیماری ها کاهش خواهد یافت.
هاشمی با بیان اینکه ضروریست سازمان غذا و دارو، اداره بیماریهای واگیر و غیرواگیر، معاونت بهداشت و سایر بخش های وزارت بهداشت با سازمان های مردم نهاد همکاری کنند، گفت : بیماری های غیر واگیر 70 درصد علت مراجعه به مراکز درمانی را تشکیل می دهند، ضمن اینکه 50 درصد مرگ ها ناشی از بیماری های قلبی عروقی و فشار خون است.
وی با بیان اینکه هنوز خیلی از مردم از علایم این بیماری ها آگاهی ندارند، افزود: در این زمینه به همکاری سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت نیاز داریم و باید از حداکثر فرصت ها استفاده و خلاءهای قانونی را برطرف کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24