Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل (گواه) با كسب امتیاز 69.1 موفق به كسب رتبه دوم خدمات پس از فروش كشور در بخش خودروهای سنگین شد.          

به گزارش ایكوپرس، محمدجواد طلا مدیرعامل شركت گواه ضمن اعلام این خبر افزود: طبق ارزیابی‌های شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در بخش خودروهای سنگین هیچ شركتی در رتبه اول قرار ندارد و شركت گواه دست یابی به رتبه یك را یكی از اهدف اصلی خود در سال 93 تعیین كرده است. وی افزود:‌ نتایج شركت بازرسی نشان می‌دهد، شركت گواه توانسته با اجرای برنامه‌های بهبود، در شاخص‌های رضایت مشتری و مدیریت بر وظایف روند مثبت و رو به رشدی را طی كرده و در چهار سال از رتبه نهم به رتبه دوم دست یابد. طلا گفت: براساس ارزیابی‌های سال 92، ‌شركت گواه شش نمایندگی رتبه یك، 40 نمایندگی رتبه دو و 14 نمایندگی رتبه سه و تنها یك نماینده رتبه 4 دارد.
وی افزایش رضایت نمایندگی‌ها را از عدد 50.3 به 72.7 در طی چهار سال اخیر را نیز یكی از عوامل موثر در افزایش رضایت مشتریان دانست و گفت: از مهم‌ترین برنامه های بهبود اجرا شده در این بخش آموزش كاركنان نمایندگی‌ها و ارتقای سطح دانش شبكه بوده كه به صورت مستقیم بر رضایت مشتریان اثرگذار بوده است. طلا افزود: این اقدام درصد شكایات حوزه دانش فنی را به حداقل رسانده است.
طلا تامین قطعات از مبادی اصلی و معتبر را خط قرمز شركت گواه در تامین قطعات دانست و خاطرنشان كرد: قطعات معتبر با بسته‌بندی‌های خاص شركت گواه عرضه می‌شود. وی درباره عرضه قطعات تقلبی با كیفیت پایین در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: در برخی موارد قطعات با قیمت و كیفیت پایین در بازار عرضه می‌شود كه موجب آسیب دیدن به قطعات دیگر خودرو می‌شود،‌ اما قطعات با بسته‌بندی شركت گواه معتبر و با كیفیت بوده و دارای حداقل نه ماه گارانتی است.
طلا درباره سیستم‌های پاسخگویی شركت گواه گفت: مبادی ورودی مختلفی برای دریافت شكایات مشتریان از جمله مركز تماس طراحی شده است. وی افزود: شاخصی كه از سوی وزارت صنعت برای رسیدگی به شكایات تعریف شده حداكثر 20 روز است كه شركت گواه با وجود مشكلات ناشی از تحریم در تامین قطعات پایین تر از این عدد قرار داشته و پاسخگویی به شكایات در كم تر از 20 روز انجام می‌شود.
مدیرعامل شركت گواه با اشاره به سیستم‌های نظارتی موجود برای كنترل كیفیت قطعات گفت: سازمان استاندارد بر قطعات خریداری شده نظارت و كیفیت آن را تایید می‌كند. در شركت گواه نیز تا زمانی كه قطعات مورد تایید كیفیت قرار نگیرند به موجودی انبارها اضافه نمی‌شوند.
وی كاربری‌سازی خودروهای تولیدی شركت ایران خودرو دیزل را از اقدامات صورت گرفته در شركت گواه خواند و گفت: آتش نشانی، حمل زباله، تریلر و كمپرسی از جمله كاربری‌های ایجاد شده در تولیدات شركت ایران خودرو دیزل است كه با قیمت بسیار كم‌تر از نوع خارجی آن تولید و در اختیار سازمان‌هایی مانند آتش نشانی و شهرداری قرار می‌گیرد. وی افزود: تولید داخل این محصولات موجب صرفه جویی قابل ملاحظه و جلوگیری از خروج ارز از كشور شده است.
گفتنی است، شركت گواه اولین شركت خدمات پس از فروش خودروهای سنگین است كه در سال 1345 تاسیس شده است. این شركت هم اكنون با دارا بودن حدود 70 نمایندگی در سطح كشور، ارایه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شركت ایران خودرو دیزل كه بیش از 30 مدل خودرو است را برعهده دارد. این شركت در میان شركت‌های مشابه، با ارایه خدمات به 18 هزار خودرو در دوره تضمین و 125 هزار خودرو در دوره تعهد بیشترین تعداد خودروهای سنگین را تحت پوشش قرار داده است.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24