Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

  امکان حضور روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های ولتی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فراهم شد.

به گزارش سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در فضای خبری و اطلاع رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، فراهم شده است.
مهران عباسی انارکی، مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان این مطلب افزود: «روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی می توانند برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از طریق سایت نمایشگاه ثبت نام و حضور یابند.»
او افزود: «آنها می توانند با ارائه نشریات، تولیدات رسانه ای، برگزاری نشست های خبری با حضور مدیران ارشد دستگاه مربوطه در محل غرفه و همچنین تقویت ارتباط با سایر رسانه ها ضمن آشنایی بیشتر و بی واسطه با دست اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری ها، به روند اطلاع رسانی فعالیت های خویش کمک کنند و در فضایی تخصصی و حرفه ای با فعالان عرصه رسانه به صورت چهره به چهره دیدار و تعامل داشته باشند.»
عباسی اضافه کرد: «حضور روابط عمومی دستگاه ها، فرصت مغتنمی است برای مردم تا از نزدیک پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را با مدیران سطوح مختلف دولت مطرح کنند و دستگاه ها نیز با پاسخگویی موثر، پلی میان مردم و سازمان های دولتی باشند. ضمن اینکه رسانه ها و عموم بازدیدکنندگان نیز می توانند با حضور در غرفه روابط عمومی ها، به جریان آزاد اطلاعات و روند اطلاع رسانی شفاف و بی واسطه دست یابند.»
قائم مقام ستاد نمایشگاه این نکته را هم اضافه کرد که امسال و با حضور شرکت ها و موسسات مرتبط با مطبوعات، نمایشگاه متفاوتی را تجربه خواهیم کرد که علاوه بر ایجاد رقابت در میان صنایع همیار مطبوعات، در گردش اقتصادی مطبوعات و خبرگزاری ها نیز تاثیرگذار است و با توجه به حضور بی واسطه این موسسات، مطبوعات از قدرت انتخاب و قیمت متعادل و منطقی خدمات و ملزومات برخوردار می شوند.
در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، بخش ویژه ای به «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی» اعم از چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...اختصاص پیدا کرده است.
شایان ذکر است در هفته نخست ثبت نام الکترونیکی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، بیش از 300 رسانه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که در این میان روزنامه ها و خبرگزاری های شناخته شده، مجلات مطرح، پایگاه های خبری پرمخاطب با سلایق فکری متنوع و خاستگاه های سیاسی متفاوت از سراسر کشور در نمایشگاه ثبت کرده اند.
امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات (اینجــــا) انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را به صورت برخط از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و  هزینه واگذاری را از طریق شبکه پرداخت خواهند نمود.
 در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
یادآوری می شود؛ سایت ثبت نام برای حضور رسانه ها و سایر حوزه های مرتبط به نشانی: pressexpo.ir می باشد و تلفن های 9-88723227 برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان پیش بینی شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24