Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 هر چه به روزهای پایانی سه ماه مهلت قانونی برای معرفی وزیر علوم دولت یازدهم به مجلس نزدیک می‌شویم، حجم شایعه‌ها و اخبار حاشیه‌ای پیرامون وزیر علوم و شخص محمدعلی نجفی گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز، از عزل وزیر علوم 17 روز و نزدیك به دو ماه و اندی از اداره این وزارتخانه با سرپرست می‌گذرد. حال محمدعلی نجفی می‌گوید که خودش گزینه پیشنهادی وزارت علوم خواهد بود. 
با وجود اینکه گمانه‌زنی‌ها در رسانه‌های مختلف زیاد است و نظرات متفاوتی در نشست‌ها و تریبون‌های مختلف مطرح می‌شود اما سرپرست كنونی وزارت علوم نظر دیگری دارد. او از آخرین تحولات وزارتخانه‌اش می‌گوید و آینده‌ای كه ظاهراً برای آن متصور است. 
 محمدعلی نجفی درباره كارگروه بررسی بورسیه‌های تحصیلی، گفت: اعضای این كارگروه انتخاب شدند و ان‌شاءالله دوشنبه اولین جلسه را با اعضا برگزار خواهیم كرد. از آنجایی كه روابط و شرایط را باید با اعضا مورد بحث قرار دهیم، اسامی اعضا روز دوشنبه یا سه‌شنبه پس از عضویت قطعی آنها اعلام خواهد شد. 
سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سوال كه آیا استعفای دكتر توفیقی در راستای توافق‌های انجام شده با مجلس شورای اسلامی بوده است؟ گفت: خیر، من هیچ توافقی با هیچ فرد یا ارگانی انجام نداده‌ام و دكتر توفیقی در وهله اول می‌خواستند برای استفاده از فرصت مطالعاتی كه یك سالش به دلیل مسوولیت‌هایی كه بر عهده داشتند به تاخیر افتاده بود اقدام كنند و در همین راستا احتیاج داشتند تا چند ماهی وقت آزادتری داشته باشند. 
او با بیان اینكه دكتر توفیقی به عنوان یك صاحب‌نظر در مسائل دانشگاهی آمادگی كامل خود را برای هر نوع كمك اعلام كردند، گفت: ایشان اظهار كردند كه در بیرون از وزارتخانه هم می‌توانند در موارد لازم به وزارت علوم كمك كنند، بنابراین تقاضا داشتند به عنوان مشاور سمت رسمی نداشته باشند اما به عنوان صاحبنظر در مسائل دانشگاهی اعلام آمادگی كردند كه هر گونه كمكی به وزارت علوم انجام دهند. 
نجفی در پاسخ به این سوال كه آیا در آینده شاهد تغییرات در معاونت‌های وزارتخانه خواهیم بود؟ اظهار كرد: همه‌ چیز ممكن است. اگر لازم باشد چه در سمت‌های ستادی و چه در سمت‌های دانشگاهی تغییرات باید انجام شود. كار وزارت علوم كار حساسی است و درجهت بهبود كار هر تغییری كه لازم باشد اعمال می‌شود. 
اکنون با گذشت یک روز از این خبر و اظهار نظر نجفی در رابطه با وزارت علوم، تسنیم در خبری مدعی شده که محمدعلی نجفی در حاشیه سفر هیات دولت به مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های دیروز خود مبنی بر اینکه به عنوان گزینه نهایی وزیر علوم به مجلس معرفی می‌شود، گفته است : وزیر شدن من جدی نیست و این حرف‌ها واقعیت ندارد.
هر چه به روزهای پایانی سه ماه مهلت قانونی برای معرفی وزیر علوم به مجلس نزدیک می‌شویم، حجم شایعه‌ها و اخبار حاشیه‌ای پیرامون وزیر علوم و شخص محمدعلی نجفی گسترده‌تر می‌شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24