Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه  به جمع صندوقهای فعال بازارگردانی بازار سرمایه پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمودرضا خواجه نصیری مدیر نظارت بر بورس ها وبازارها با بیان این خبر گفت: با توجه به عملکرد مطلوب صندوق های بازارگردانی فعال از جمله صندوقهای بازارگردانی بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، بانک تجارت تعداد درخواست برای راه اندازی صندوق های بازارگردانی شتاب گرفت.
وی در ادامه افزود: در حقیقت فعال سازی صندوق های بازارگردانی جدید با جدیت در حال انجام است و طی چند روز اخیر صندوقهای بازارگردانی مپنا و فولاد مبارکه نیز به جمع صندوقهای بازارگردانی اضافه شده است.
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده افزایش تعداد صندوق های بازارگردانی با اولویت بالا در حال پیگری است و امید است که روند افزایشی این صندوق ها با سرعت بیشتری در روزهای آتی دنبال شود.
مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه آن دسته از شرکت هایی که اقدام به راه اندازی صندوق های بازارگردانی کرده اند از نقد شوندگی خوبی برخوردار بوده و با ورود صندوقهای بازرگردانی روند قیمتی و معالاتی سهم بهبود محسوسی داشته است ابراز امیدواری کرد: با افزایش این صندوقها متناسب با حجم و ارزش بازار پشتوانه قوی جهت نقدشوندگی بازار ایجاد می شود.
وی علاوه بر مزایای تأسیس صندوق های بازارگردانی برای کلیت بازار به موضوع سودآوری این صندوق ها برای مدیران و موسسان آن اشاره کرد و تصریح کرد: علاوه بر تخفیف 80 درصدی که برای کارمزد ارکان و کارمزد کارگزاریها در نظر گرفته شده است راه اندازی این صندوق هابرای موسسان آن درآمد خوبی را در پی خواهد داشت.
خواجه نصیری گفت: در مقرارت تأسیس صندوق های بازارگردانی کارمزدی برای مدیریت صندوق ها در نظر گرفته شد به عبارتی برای موسسان این صندوق که مدیرت این نهاد مالی جدید را به عهده گرفته اند متناسب با سایر صندوق ها درآمدی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: راه اندازی صندوق های بازارگردانی از جمله فعالیتهای سودآور برای نهادهای مالی است و لذا فرصت مناسبی است که نهادهای مالی با رایزنی با سهامدارن عمده و ناشران بورسی و فرابورسی به راه اندازی این صندوق ها روی آورند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24