Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

خبرنگار روزنامه رسالت در ادامه از روحانی درباره جایگاه اقتصاد مقاومتی در سیاست‌های دولت پرسید که رییس‌جمهور در این باره با بیان اینکه لایحه خروج از رکود یک بخشی از اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: پایه اصلی اقتصاد مقاومتی رشد و تولید است و اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که طی آن به جایگاهی رسیده شود که دیگران نتوانند آن را بلرزانند و یا آن را در شرایط حصر و انزوا قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا،روحانی با بیان اینکه وجود رشد و داشتن رابطه درست با بیرون نیز در این راستا مدنظر است، افزود: یکی از راه‌حل‌هایی که هم‌اکنون در زمینه مساله خروج از رکود دنبال می‌کنیم توسعه صادرات غیرنفتی است.
رییس‌جمهور همچنین در پاسخ به سوال همان خبرنگار درباره جایگاه مدیریت جهادی در این دولت، اظهار کرد: باید بر این موضوع تامل کنیم که اصلا مدیریت جهادی به چه معناست. مدیریت جهادی به این معناست که یک جمعی مدیریت عالمانه خالصانه و پرتلاش را انجام دهند البته از این موضوع بگذریم که برخی وزرای ما سابقه جهاد دارند و از اول در جهاد سازندگی بودند و یا اینکه در نهادهای انقلابی سابقه دارند.
وی افزود: اصلا مگر می‌شود در شرایط تحریم و در شرایطی که کشور ما قرار داشت کسی بیاید مدیریت را بپذیرد و بخواهد غیرجهادی عمل کند. آنهایی که آمدند برای فداکاری و مخلصانه آمدند، برخی وزرا نیز با اصرار آمدند.
روحانی با تاکید بر اینکه همیشه باید مدیریت ما مدیریت جهادی باشد، خاطرنشان کرد: یک وقت کسی سر کار می آید برای اینکه ساعت کارش پر شود یا اینکه حقوقش حلال باشد ولی وقتی کسی سر کار می‌آید تا معضل و مشکلات جامعه را حل کند و برایش استراحت و حقوق مطرح نیست چنین شخصی شب و روز برای حل معضلات مردم تلاش می‌کند.
رییس‌جمهور مدیریت جهادی را مدیریت علمی، توام با اخلاص و تلاش پیگیر خواند و گفت: معنای جهاد تلاش پیگیر است و ان‌شاءالله همه مدیریت ما جهادی بوده و خواهد بود. وقتی رهبری تصمیم می‌گیرند تذکرات ایشان موثر است برای اینکه حرکت پرشتاب‌تری در مسیر رشد داشته باشیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24