Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور گفت: کسانی که کارت سوختشان ابطال شده می توانند به سایت ستاد حمل نقل سوخت مراجعه یا با شماره تلفن 9-8830204 تماس بگیرند تا مشکل خود را برطرف کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛علیرضا فیض بخش در خصوص ابطال کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌هایی که جزء خودروهای فرسوده نبودند اظهار داشت: کسانی که کارت سوختشان ابطال شده می توانند به سایت ستاد حمل نقل سوخت مراجعه تا مشکل خود را برطرف کنند همچنین می توانند با این شماره 9-8830204 تماس حاصل نمایند.
 ثبت‌نام  جایگزینی مینی‌بوس‌های فرسوده در هفته جاری
 فیض‌بخش در ادامه با بیان اینكه جایگزین كردن تاكسی‌های فرسوده 3 سال متوقف شده بود گفت: از اول امسال جایگزین كردن تاكسی‌های فرسوده را شروع كردیم كه تا امروز 36 هزار تاكسی برای جایگزینی ثبت‌نام كردند.
 وی اضافه كرد: هدفگذاری امسال ما جایگزینی 60 هزار تاكسی فرسوده است كه در این باره راننده تاكسی، بانك و خودروساز باید هماهنگ شوند تا به عدد هدفگذاری برسیم.
 رئیس ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت از شروع ثبت‌نام برای جایگزینی مینی‌بوس‌های فرسوده از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: برای خودروهای فرسوده سنگین طرح‌های نقدی پرداخت وجه در قبال اسقاط خودرو را بررسی می‌كنیم كه باید در دولت تصویب شود.
 وی تصریح کرد: برای اسقاط مینی‌بوس در شهر تهران هزار دستگاه را در نظر گرفته‌ایم كه در مرحله اول 190 دستگاه اسقاط خواهد شد؛ در عین حال تلاش می‌كنیم امكان گرفتن خودروی سواری یا پول نقد را به جای مینی‌بوس اسقاط شده فراهم كنیم. 
وی با بیان اینكه در كل كشور تنها 120 مركز اسقاط خودروی فرسوده وجود دارد گفت: ضوابطی تدوین كردیم تا باب افزایش مراكز اسقاط به روی همه متقاضیان باز شود.
 شروع اجرای طرح ساماندهی مصرف گازوئیل از اواخر مهر
 فیض‌بخش ادامه داد: طرح‌هایی برای ساماندهی مصرف گازوئیل به خصوص در رابطه با جلوگیری از قاچاق این حامل انرژی داریم كه بعد از شروع اجرا اطلاع‌رسانی خواهد شد و از اواخر مهر اجرایی می‌شود.
 وی افزود: 15 هزار كارت سوخت خودروهای فرسوده و اسقاط شده باطل شد و به صورت هفتگی این روند پیگیری می‌شود در حالی كه قبلاً تا 6 ماه این كارت‌ها دست افراد باقی می‌ماند.
 رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت اظهار داشت: در شهرستان‌ها برای جایگزینی تاكسی‌های فرسوده درخواست دارند به جای سمند یا پژو، تیبا دریافت كنند چرا كه درآمد آنها كفاف پرداخت اقساط خودروهای سنگین‌تر را نمی‌دهد.
 وی اضافه كرد: پیش از این دریافت خودروی تیبا به جای خودروی اسقاط شده رد شده بود اما با توجه به مشكلات شهرهای كوچك تلاش می‌كنیم در شهرهای كوچك این امكان را فراهم كنیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24