Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

دبیرکل اتحادیه تشکل‌های ICT عرب (اجمع) گفت: بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران سعی دارند در ایران حضور پیدا کنند و امیدوارم مسیر ورود شرکت‌های خارجی به ایران باز شود.
 به گزارش فارس؛نزار ذاکا در نشست خبری هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان اظهار داشت: یکی از اهداف نهاد سیاست‌گذاری ICT در جهان راه‌اندازی انجمن‌های ICT در سراسر دنیا است و به دنبال برقراری ارتباط بلند‌مدت با صنعت ICT ایران هستیم.
دبیرکل اتحادیه تشکل‌هایICT  عرب (اجمع) اظهار امیدواری کرد: رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان یک رویداد سالانه در ایران باشد و هرسال با موضوع جدیدی برگزار شود. امیدواریم در سال آینده این فرصت را داشته باشیم که علاوه بر اجمع، سازمان‌های دیگری بتوانند در برگزاری این رویداد شریک باشند.
ذاکا اظهار داشت: ایران به یکی از قطب‌های فناوری در جهان تبدیل شده و تمرکز زیادی روی ایران است. هم‌اکنون بسیاری از کشورهای بزرگ ایران سعی دارند در ایران حضور پیدا کنند و امیدوارم مسیر ورود شرکت‌های خارجی به ایران باز شود.
دبیرکل اجمع ادامه داد: تمرکز اصلی بر  ICTایران روی جوانان تحصیلکرده است. صنعتICT  ایران و کشورهای عرب زبان در حال پیوند با یکدیگر هستند. نباید تنها یک کشور به چشم مصرف‌کننده ICT نگاه شود بلکه باید به عنوان یک تولید‌کننده نگاه شود.
وی یادآور شد: هدف اصلی نهاد سیاست‌گذاری ICT در جهان تمرکز روی بخش خصوصی در این حوزه است. دولت‌ها یکی از مشکلات اصلی بر سر راه توسعه  ICTهستند. به دولت‌ها اکتفا نمی‌کنیم و از طریق بخش خصوصی درصددICT  گسترش هستیم.
همچنین در این نشست مطرح شد که فادی شهاده مدیرعامل آیکن و وینتون سرف ملقب به پدر اینترنت که گفته شده بود برای حضور در این رویداد به ایران خواهند آمد، به دلیل مشغله شخصی و عدم صدور ویزا در رویداد حضور نخواهند داشت.
رویداد هفته فناوری اطلاعات پارسی زبانان و اجلاس بین‌المللی «اینترنت پیشران توسعه اقتصادی» با همکاری سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور، تهران و انجمن تشکل‌های ICT کشورهای عرب (اجمع) 8 و 9 شهریورماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24