مدیر عامل بیمه ایران از افزایش 45 درصدی فروش بیمه نامه این شرکت در پنج ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد: همچنین میزان فروش بیمه نامه در پنج ماهه نخست امسال بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد نشان میدهد.
به گفته وی میزان خسارت پرداختی بیمه ایران به زیان دیدگان در پنج ماهه نخست امسال بالغ بر 17 هزار و 500 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش نشان میدهد.
امراللهی در ادامه سخنان خود، استراتژی نخست شرکت بیمه ایران بر اساس مصوبه هیات مدیره جدید آن در بهمن ماه سال 1392 را شفافیت به معنای ارائه اطلاعات واضح و روشن در هنگام فروش بیمه نامه به مشتری و نیز ارائه اطلاعات لازم و صورت های مالی شفاف به سازمان های ناظر عنوان کرد.
وی استراتژی بعدی شرکت بیمه ایران را افزایش کیفیت خدمات از طریق سرعت ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه شدگان عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، در بهمن ماه سال گذشته، با تاکید هیات مدیره جدید بیمه ایران، معادل 220 میلیارد تومان از خسارت زیان دیدگان را از محل آزاد سازی سپرده های شرکت نزد سیستم بانکی، در کمترین فاصله زمانی، پرداخت کردیم.
امراللهی از حذف پرداخت خسارت زیان دیدگان در محل حادثه به صورت چک و جایگزینی آن با واریز مستقیم پول به حساب بانکی مشتریان، به عنوان دیگر استراتژی شرکت بیمه ایران خبر داد که به گفته وی موجب رضایت خاطر بیشتر استفاده کنندگان از خدمات بیمه ایران شده است.
وی همچنین از راه اندازی بیمه جدید زندگی تحت عنوان "مان" بر اساس مصوبه شورای راهبردی بیمه ایران در همین خصوص خبر داد که حروف تشکیل دهنده نام آن به ترتیب، مخف کلمه "ماندگاری"، "امید" و " "نشاط" است و به زودی از آن پرده برداری می شود.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.