Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 جلسه مشترک رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ومدیران صنعت پتروشیمی و هلدینگهای فعال با هدف بررسی ظرفیتها و چشم انداز صنعت پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش شانا، هماهنگی با دولت درخصوص تعیین قیمت اوره، با رعایت ملاحظات شرکتهای پتروشیمی ازنظر میزان سودآوری،حل مشکل خوراک شرکتهای پتروشیمی، با راه‌اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و تأثیر مثبت این موضوع بر افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی‌ها و نیز ماده ٢٥ آیین نامه فضای کسب و کار مبنی بر پرداخت خسارت به شرکتهای پتروشیمی درصورت قطع گاز و برق و آثار مثبت این موضوع بر صنعت پتروشیمی، از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر پایه اعلام روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، در این نشست که با حضور مدیران عامل بورس تهران و فرابورس در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، موضوعاتـی همچون وضعیت و چشم انداز سودآوری شرکتهای پتروشیمی حاضر در بورس، طرحهای توسعه‌ای این صنعت و فرصتهای پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.
فعالان صنعت پتروشیمی در این نشست، با بیان این که چشم انداز کلی صنعت پتروشیمی، مثبت و رو به پیشرفت است، افزایش شفافیت در تعامل فی‌مابین دولت و صنعت پتروشیمی، به منظور رفع برخی ابهامات موجود در این صنعت را خواستار شدنـد.
مدیران ارشد صنعت پتروشیمی همچنین تعیین قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، براساس ارز آزاد را اقدامی مثبت و موثر در راستای افزایش عرضه محصولات این صنعت در بورس کالا و رفع برخی موانع در این زمینه دانستند که در وضعیت سودآوری شرکتهای پتروشیمی نیز اثرگذار خواهد بـود.
هماهنگی صورت گرفته با دولت درخصوص تعیین قیمت اوره، با رعایت ملاحظات شرکتهای پتروشیمی از نظر میزان سودآوری، حل مشکل خوراک شرکتهای پتروشیمی، با راه‌اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و تأثیر مثبت این موضوع بر افزایش قابل توجه ظرفیت تولید پتروشیمی ها و نیز ماده ٢٥ آیین نامه فضای کسب و کار مبنی بر پرداخت خسارت به شرکتهای پتروشیمی، درصورت قطع گاز و برق و آثار مثبت این موضوع بر صنعت پتروشیمی، از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24