Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر پیش ‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران با رعد و برق خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌ های پیش ‌یابی هواشناسی، طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه ‌های مرکزی و جنوبی زاگرس ابرناکی، رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روزهای دوشنبه و سه‌ شنبه نیز علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه ‌های مرکزی البرز و برخی مناطق مرکزی کشور نیز رخ خواهد داد که شدت بارش ‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان ‌های واقع در دامنه ‌های مرکزی و جنوبی زاگرس خواهد بود.

وی افزود: امروز در برخی مناطق استان هرمزگان و روزهای دوشنبه و سه‌ شنبه علاوه بر آن در جنوب استان کرمان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش ‌بینی می ‌شود.

به گفته وی، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود. در این مدت در سواحل دریای خزر دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

مدیر پیش ‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: رشد ابر همراه با رگبار موقت باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد، بعد از ظهر امروز تا اوایل شب دردامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان ‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، همدان، لرستان، زنجان و مرکزی، هرمزگان و اصفهان پیش بینی می شود. همچنین با توجه به تقویت سامانه جنب حاره ای در کشور طی سه روز آینده دمای بیشینه هوا در استانهای نیمه شمالی کشور 2 تا 4 درجه و در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان با کاهش رطوبت جو و وزش باد گرم، از 4 تا 6 درجه افزایش خواهد یافت.

مدیر پیش ‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه نیمه ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر بارش پراکنده با رعد و برق همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می ‌رسد. در روز سه ‌شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد در بعد از ظهر بارش پراکنده با رعد و برق پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 38 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24