Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 دلیل حملات کوسه‌ها به کابل‌های زیردریایی اینترنتی مشخص نیست، اما یک تئوری وجود دارد که کوسه‌ها قادر به حس کردن جریان‌های مغناطیسی هستند؛ این قدرتی است که آنها برای شکار در برابر طعمه‌های خود که جریان‌های مغناطیسی کمی دارند به کار می‌برند.

به گزارش اقتصاد ایران؛ سال‌ها پیش لنگر کشتی‌ها بلای جان اینترنت ایران بود و این روزها کوسه‌ها بلای جای اینترنت جهانی شده‌اند. 
 گوگل اعلام کرده که قصد دارد یک برنامه حفاظتی برای کابل‌های زیردریایی خود در برابر حملات کوسه‌ها ترتیب دهد. 
 دان بلچر یکی از مدیران محصول گوگل در همایش Google Cloud Roadshow Event اعلام کرد که قصد دارد یک لایه محافظ به کابل‌های زیردریایی خود اضافه کند تا این کابل‌ها را از شر دندان‌های کوسه در امان دارد. 
 سابقه حمله کوسه‌ها به کابل‌های زیردریایی به ابتدای کارگذاری این کابل‌ها در دریا بازمی‌گردد. نیویورک تایمز در سال ۱۹۸۷ اولین بار خبر حمله کوسه‌ها به کابل‌های مخابراتی زیردریایی را منتشر کرد. چنین حملاتی اخیراً نیز به کابل‌های زیردریایی که عمدتاً برای انتقال اطلاعات اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دیده شده است. 
 در سال ۲۰۱۰ حمله گروهی کوسه‌ها به کابل‌های زیردریایی باعث اختلالات زیادی شد.
 دلایل حملات کوسه‌ها به ارتباطات اینترنتی ما مشخص نیست اما یک تئوری وجود دارد که کوسه‌ها قادر به حس کردن جریان‌های مغناطیسی هستند این قدرتی است که آنها برای شکار در برابر طعمه‌های خود که جریان‌های مغناطیسی کمی دارند به کار می‌برند.
 البته کوسه‌ها مخالف جریان آزاد اطلاعرسانی نیستند بلکه تصور می‌کنند احتمالاً طعمه‌های زیادی از درون این کابل‌ها در حال حرکت است و به همین دلیل به آنها حمله می‌کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24