Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 رئیس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه پرچم استقلال را به معنای واقعی کلمه به اهتزاز درخواهیم آورد، گفت: ما به شعار «ما می توانیم» باور داریم و این راه را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،دکتر حسن روحانی پس از بازدید از بخش های مختلف پژوهشگاه تحقیقاتی رویان در جمع مدیران و پژوهشگران این پژوهشگاه افزود: این روز، روز بسیار شورانگیز و نشاط آفرینی برای من و همراهانم در ملاقات پرافتخار با اندیشمندان، صاحب نظران، محققان و عزیزان است؛ عزیزانی که سال های دراز است تحت لوای پرچم جهاد دانشگاهی و در اجرای فرمان امام می خواهند به جهانیان ثابت کنند ما می توانیم و به آنچه امام گفته بودند باور داریم و راه امام و رهبری را ادامه خواهیم داد.
روحانی خطاب به اندیشمندان ، پژوهشگران و صاحب نظران پژوهشگاه تحقیقاتی رویان گفت: شما در طول این مدت و در طول 35 سال این واقعیت را برای مردم و جهانیان ثابت کردید.
جهاد سازندگی،‌ خالص و مبتکر در عرصه دفاع مقدس
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش و همت جهاد سازندگی در دوران انقلاب اسلامی گفت: جهاد سازندگی در روستاها و شهرها و بعد در میدان دفاع مقدس طلوع کرد و درخشید و هرجا که عملیاتی بزرگ بود دست به ابتکار می زد و همه شاهد آن بودیم که آنها مخلص، مومن و ایثارگر بودند.
روحانی افزود: کار جهادی با اخلاص، اعتقاد و پشتکار همراه بود، اگر در عملیات خیبر پل خیبر را آنها ساختند، اگر وارد هورالعظیم شدیم بسیاری از فعالیتهایی که قرار بود به ثمر بنشیند در آبهای به عمق یک و نیم متر، اگر عملیات والفجر هشت را انجام دادیم و پل بزرگ بعثت که ما را در برابر بمباران های صدام حفظ کرد ساختیم همه از فداکاریها و ایثارگریهای جهادگران بود. وی گفت: هرجا که جهاد بود، مردم سالاری و خداباوری بود. 
رئیس جمهور به نقش جهاد خودکفایی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نهاد ارزشمند ما را در میدان جنگ یاری کرد. 
روحانی افزود: آن روزی که به ما می‌گفتند چند هفته و چند ماه دیگر اف 14 ها به سبب اینکه موشک‌های فونیکس تمام می شود کارآیی خود را از دست خواهند داد، این جهاد خودکفایی بود که به ما روحیه می‌داد و وقتی سفارش دادیم و می‌گفتیم موشکی را جایگزین فونیکس کنید، آنها موشک‌های جدید را بر این هواپیما سوار کردند و توانستیم جنگ را با حضور فعال در فضا، زمین و دریا با تلاش همه جهادگران ادامه دهیم. 
عبور از بحران‌های سخت در سال نخست دولت تدبیر و امید
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از آغاز فعالیتش با تلاش راه را برای توسعه و تعالی کشور فراهم کرده است گفت: خوشحالم در روزی به دیدار این عزیزان آمده ام که با آغاز سال دوم فعالیت دولت تدبیر و امید مناسبت دارد. وی افزود: ما 26 مرداد پارسال کارمان را آغاز کردیم و همه وزرا، احکامشان را 25 مرداد دریافت کردند. 
روحانی گفت: دولت در این یک سال تلاشی خستگی‌ناپذیر، شبانه‌روزی و جهادی با کمک و حضور، ایثار، حوصله و حمایت‌های فوق‌العاده مردم در همه زمینه‌ها انجام داد و اگر ما در هر زمینه‌ای موفق شده‌ایم به خاطر حضور و کمک مردم و هدایت های رهبری است و اگر جایی هم هنوز نقص و نقصان وجود دارد از ماست چرا که دانش و توان ما محدود است.
رئیس جمهور افزود: در این 12 ماه دولت تصمیم گرفت از بحران‌هایی که از دید کارشناسان بحران‌هایی بسیار سخت بود عبور کند و بسیاری از صاحبنظران و استادان دانشگاه در نامه‌های دلسوزانه که به بنده نوشتند عبور از این بحران‌ها را امکان‌ناپذیر می خواندند و همه این نامه‌ها به عنوان سند وجود دارد. 
روحانی گفت: آنها به من نوشتند که چرا اعلام کردید که تورم در پایان سال 1392 به کمتر از 35 درصد خواهد رسید، چرا که آنها می گفتند این کار نشدنی است و رئیس جمهور نباید چیزی را اعلام کند که شدنی نیست.
رئیس جمهور افزود: زمانی که گام دوم هدفمندی یارانه ها را برداشتیم به ما می گفتند این کار را امسال شروع نکنید چرا که دولت را با مشکل مواجه خواهد کرد و اظهار پشیمانی خواهید کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24