Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش معدن در بسته جامع خروج غیر تورمی از ركود اضافه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد رضا نعمت زاده با بیان این مطلب و با اشاره به اینكه «یكی از راهكارهای نجات توسعه كشور را توجه به بخش معدن می دانم»، اظهار داشت: با توجه به اینكه بسته جامع خروج غیر تورمی از ركود، به سرعت تدوین شده، ممكن است به ظاهر و از نظر ویراستاری در آن بخش معدن مطرح نشده باشد، اما هدف تدوین كنندگان بسته مذكور این نبوده كه بخش مذكور دیده نشود، بلكه معتقدیم هر جا صنعت هست، معدن نیز در نهان آن وجود دارد.
وی افزود: بسته ضد ركود در آغاز راه است و تعهد می كنیم بخش معدن به بندهای این بسته افزوده شود و هر جا كه به مجلس شورای اسلامی یا دولت مربوط باشد، در آنجا مطرح می كنیم. در نشست تخصصی یكشنبه این هفته با هیات دولت نیز به بخش معدن و راهكارهای توسعه آن پرداخته خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تعامل بیشتر تشكل های بخش خصوصی با دولت را برای بهره گیری از توان كارشناسی این انجمن ها و ایجاد درك مشترك، برای اجرای سریع تر و مطلوب تر بسته ضد ركود خواستار شده و خاطر نشان كرد: دولت امكانات لازم را برای دستیابی به این اهداف در اختیار تشكل ها قرار خواهد داد.
نعمت زاده در ادامه با اشاره به اینكه طرح های مرتبط با زنجیره تولید فولاد را تكمیل می كنیم، تصریح كرد: در این زنجیره بخش های مختلف اكتشاف تا مرحله تولید فولاد مورد توجه قرار می گیرند.
وی ادامه داد: طرح های با پیشرفت 90 درصد دارای اشتغال بالا و نیز طرح های فعال در مناطق محروم در اولویت طرح های قابل راه اندازی امسال قرار دارند.
به گفته وی، الزامات زنجیره صادرات، همچون سرمایه در گردش در اولویت قرار دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24