Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضعیت پرونده هسته ای کشورمان معتقد است که جمهوری اسلامی ایران برخلاف ده سال گذشته در موضع قدرت قرار دارد و تاکید می کند که اگر بتوانیم با حفظ دستاوردها از این گردنه عبور کنیم آن وقت می ‌توانیم بر این سیاست نام موفقیت بگذاریم.

او با بیان این‌ که "نظام در ماجرای فتنه متحمل ضربه حیثیتی و ملی شده" می گوید: «کسانی که عامل این اتفاق بوده‌ اند باید بپذیرند که اشتباه کرده ‌اند و از پیشگاه ملت عذرخواهی کنند، اما وقتی این کار را انجام نمی‌ دهند و بر کج راهه خود مصر هستند نباید توقع داشته باشند محدودیت ‌هایی که حداقل‌ ها در سیستم قضایی است تغییر کند.

بروجردی همچنین موفقیت دولت در عمل به وعده‌ ها، تحول اقتصادی کشور و حل مشکلات مردم را از جمله عوامل تاثیرگذار بر تغییر ترکیب مجلس آینده می داند.

علاءالدین بروجردی با حضور در ایسنا، در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری چقدر در جریان جزییات مذاکرات هسته ‌یی هستند، گفت: مفام معظم رهبری از ریز تحولات مذاکرات اطلاع می ‌یابند.

وی افزود: طبق قانون اساسی مصوبات شورای عالی امنیت ملی زمانی قابل اجراست که به تایید مقام معظم رهبری برسد. لذا نباید تردید کرد که ایشان حتما از ریز تحولات مذاکرات اطلاع می ‌یابند و بدون اطلاع ایشان تصمیمی گرفته نمی ‌شود.

او گفت: ایشان چندین بار گفتند که به طرف مقابل اطمینان نداریم، بنابراین اگر آمریکا خواست زیاده‌ خواهی خود را تحمیل کنند، ایشان حتما دستور می ‌دهند و جلو کار گرفته می ‌شود اما بارها گفته ‌اند که به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و این نکته روشنی است و اگر دشمن بخواهد با سیاست‌ های زیاده ‌خواهانه و زورگویانه خود مطلبی را تحمیل کند در این صورت قطعا جلوی این کار گرفته می ‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24