Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حمایت از تولید داخلی با رویکرد اصلاح در کیفیت و فرایند خریدهای داخلی انجام شود.

به گزارش خبرنگار شانا معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش سطح خودکفایی گفت: همسو با این سیاست باید به دو عامل قیمت و اجرای تعهدات از سوی شرکتهای تولیدکننده توجه شود.
عبدالحسین ثمری افزود: حمایت از تولید داخلی باید با رویکرد صرفه و اصلاح در کیفیت و فرآیند خریدهای داخلی، انجام شود.
وی افزود: در اجرای پروژه های صنعت گاز همواره باید از مدیریت هزینه به سمت مدیریت درآمد و هزینه حرکت کنیم.
ثمری ضمن قدردانی از زحمات رضا الماسی در زمان تصدی وی در این پست یادآور شد: تغییر و تحولات در شرکت ملی گاز ایران تابع یک استراتژی بوده و مهمترین عامل در این خصوص زمان است.
معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بر این اساس مدیرانی که بیش از ٥ سال در یک موقعیت سازمانی قرار دارند، بمنظور ایجاد تغییرات در سازمان، انتقال تجربیات مدیران، ارتقا و تسریع در اجرای پروژه ها جابجا می شوند.
وی با اشاره به سابقه درخشان مهندس امام، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم جاذبه ها و امتیازهای مدیریتی ما را از انجام مسئولیتهایمان غافل نکند و با استفاده از نیروهای شایسته و خلاق در مسیر پیشرفت و شکوفایی حرکت کنیم.
ثمری ضمن تاکید بر شناسایی تنگناها در زیرساختهای انتقال گاز کشور اعم از ایستگاههای تقویت فشار و خطوط انتقال گاز کشور، گفت: باید با رفع موانع، شرایط مطمئن را برای انتقال پایدار گاز بخصوص در فصل حداکثری مصرف فراهم کنیم.
به گفته و، ایجاد ستادهای مقابله با بحران، فراهم کردن شرایط مطلوب برای ایجاد تعامل سازنده بین ستاد و مناطق عملیات انتقال گاز، ارزیابی دقیق سیستمهای انتقال با هدف بازدهی حداکثری و بکارگیری روش های پیشرفته برای کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن شرایط برای استفاده از توان بالقوه مناطق عملیاتی و خروج از وضعیت تمرکز گرایی، از دیگر وظایف مدیریت شرکت انتقال گاز است.
در پایان این مراسم، معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران با اهدای لوح تقدیر از زحمات رضا الماسی قدردانی و محمدعلی امام را بعنوان مدیرعامل شرکت انتقال گاز منصوب کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24