Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حمایت از تولید و تامین مالی بنگاهها می تواند بعنوان یکی از سیاستهای اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی، راهگشای افزایش تولید باشد.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: تامین مالی بنگاهها و توسعه صادرات بعنوان ٢ عامل مهم می تواند کشور را در خروج از رکود و افزایش تولید در چارچوب سیاستهای اقتصادی غیرتورمی به اهداف پیش بینی شده رهنمون کند.
مجتبی خسرو تاج افزود: یکی از مشکلات بنگاههای تولیدی نبود و یا کمبود نقدینگی است که با تزریق منابع مالی می توان بسیاری از مشکلات تولید کنندگان را مرتفع کرده و رونق را بخش تولید بازگرداند.
وی ادامه داد: باید زمینه را برای جذب سرمایه گذاران ایرانی و خارجی تسهیل کرد و با توجه به محدودیتهای موجود در جذب سرمایه گذاری خارجی، ترسیم راهکارهای نوین می تواند منجر به جذب سرمایه گذاران جدید شود.
قائم مقام وزارت صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: تقویت منابع مالی تولید کنندگان بعنوان اولویت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
خسرو تاج با بیان این که توسعه صادرات غیر نفتی نیز بعنوان یک راهبرد مهم در توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: افزایش صادرات غیر نفتی با توجه به در پی داشتن منابع مالی، در صورت توزیع این منابع حاصل شده و تامین امکانات مورد نیاز در بخش صنعت، آثار تورمی بهمراه ندارد.
وی افزود: دولت مصمم به حمایت از تولید بعنوان یکی از سیاستهای اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی است و در آینده می توان چشم انداز روشنی را برای صنعت کشور متصور بود.
به گزارش خبرنگار شانا قائم مقام وزیر صنعت هفته گذشته نیز با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در بخش صنعت گفته بود: سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند با برنامه‌ریزی، تولید ملی شکل گرفته و بازارهای جدید پیش بینی شود.
خسرو تاج گفته بود: باید به سمت صادرات غیرنفتی با شتاب بیشتری حرکت کنیم و موانع موجود را در صادرات مرتفع کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24