Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ از بررسی گزارش مربوط به آتش‌سوزی جنگل‌ها در فراکسیون متبوعش خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر ستاد مرکزی برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها با همکاری دولت ایجاد شود.

به گزارش خانه ملت؛موید حسینی‌صدر٬ با یادآوری جزییات جلسه امروز چهارشنبه(22 مرداد) فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ گفت: در این جلسه گزارشی در خصوص ارسال پارازیت‌ها و وضعیت کنونی جنگل‌های کشور ارایه شد.
 نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بیشتر آتش‌سوزی در جنگل‌ها به علت دخالت عوامل انسانی است٬ گفت: با بررسی‌هایی انجام شده مشخص شد عامل آتش‌سوزی و از بین رفتن 800 هکتار از اراضی جنگلی شکارچیان بوده‌اند که با اهداف سودجویانه جنگل گلستان را به عنوان پارک ملی به آتش کشیده‌اند.
 این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با انتقاد از نبود تجهیزات کافی برای مهار آتش‌سوزی جنگل گلستان٬ افزود: متاسفانه نبود تجهیزات لازم منجر به تداوم آتش‌سوزی در این جنگل برای مدت دو روز شد که به  نابودی بخش وسیعی از پارک ملی کشورمان منجر شده است.
 وی با بیان اینکه باید تدابیر مناسبی در مقابله با نابودی جنگل‌ها به عنوان منابع طبیعی اندیشیده شود٬ تصریح کرد: عوامل متعددی چون خشکسالی٬ غفلت مردم و همچنین حضور شکاریچان در جنگل منجر به آتشَ‌سوزی جنگل‌ها می‌شود که با اقدامات به موقع تمامی این موارد قابل پیشگیری است.
 حسینی‌صدر همچنین با یادآوری بررسی موضوع پارازیت‌ها در فراکسیون محیط زیست مجلس٬ گفت: در این جلسه مقرر شد موضوع پارازیت‌ها با جدیت بیشتری بررسی شود تا از بروز سرطان به این ترتیب جلوگیری شود.
 سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: در جلسه امروز فراکسیون محیط زیست مجلس مقرر شد ستاد مرکزی برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها با همکاری دولت ایجاد شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24